tenda biru red indonesian version

sejak 2 menjak aku duk upload video je kannnnnn..hehe..sebenarnya byk gk post2 dlm draft..tp memandangkan post2 tersebut berkenaan pendidkan..aku hold dulu la..kwn2 blogger ckgu semuanya sdg bercuti..aku tgk blog diorg dh lama x update..kalo aku post xde org nk bc pulak kn..haha..

video ni mmg klakar bg aku..org2 indonesia ni agk kreatif kn??Aku mls nk upload yg lain..aku pastekn yg dh ada kt dlm youtube je...bolehla nk hilangkan bosan atau stress ke...layannnnnn..




tenda biru red indonesian version

5 comments.. read them below or add one

mantan mantan 05 June, 2009
n@m@n,
dah lama xtengok video red indian nih. best kalau sesekali gi camping n berkhemah...

lami dah tak gi camping. masa masih keja dulu, selalu ikut cikgu koko camping.
n@m@n n@m@n 05 June, 2009
tula..saya dulu camping masa sekolah je..kadet bomba..mandi pun tak kadang2 ikut camping kadet bomba ni..hehe
Fairuz Selamat Fairuz Selamat 05 June, 2009
lawak... apakah .. ini..!!!
n@m@n n@m@n 05 June, 2009
lawak kn...buat readers semua..fairuz selamat ni artis..hehe..singgahla blog dia kalau nk tau sape
Fairuz Selamat Fairuz Selamat 06 June, 2009
pehh....ayat ko ni wat aku tak tahan jek... ahahahaha