Ada apa dengan Crocs??


Crocs..
Pertama kali aku melihatmu..
Aku tertawa dan tersenyum..
Apakah yang istimewa sangat dengan rupamu yang kontot itu?
Ku berkata kepada diriku..
SAY NO TO crocs..


Tetapi sekarang aku ketawakan diriku sendiri..
Crocs hijau menjadi pojaan kakiku..
Di Mydin, di Carrefour Alamanda atau di mana-mana..
Engkau tersarung megah dikakiku..
Maaf kasut-kasutku yang lain..
Bukan niat aku melupakanmu..
Mungkin hanya sementara.

haha..Itulah sajak spontan yg aku cipta xsampai seminit..
Apa citer ni???

Dulu aku heran kenapa la kasut crocs ni famous sgt...Dengan bentuk dia yang pelik...Macam kasut plastik budak2 pon ada..Tp setelah membuat pelbagai kajian dengan melihat kaki org lain pakai yg agak bergaya, aku pun mcm 'tergoda' dgn crocs ni..

So ada sekali tu aku pergi The Mines..Masuk Outlet Crocs kt situ aku pun tgk2la..dan disebabkan diorang jual separuh harga..Apa salahnya aku cuba kan??? Terbeli jugak aku...
Ni la rupanya..Sekali tengok cam kelakar..Ijau je...Pas beli aku pakai terus..TAK TAHAN!!!

 Diambil dari sini
Aku berkenan yang ni..Pirates..Limited Edition sempena movie Pirates of The Carribean..Tetapi saiz pulak xde..adui...Tapi boleh booking...Stok ada ke tak nanti tak tau la...

FYI..Crocs the Mines hanya jual yang Off Season..tu yg dpt separuh harga..Tp tak kisahla..Janji kualiti sama..Kasut ni mmg ringan dan selesa..

Yg pink ni tau2 la kan sape tuan empunya..hehehe..Limited Edition for High School Musical.

Sape2 yang nak crocs harga murah pergila terjah Crocs kt Mines tu..Sape2 yang jauh tu boleh mintak tolong aku..Tp mesti ada komisennnnnnnnnnnnnnnnnnnn...Hehe..

P/S : Dengar crocs..Teringak dkt mendiang Steve Irwin

{ 10 comments.. read them below or add one }

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr 15 July, 2009
asalkan selesa sudeyhh...

jenama tak penting....
laki cikgu kimia laki cikgu kimia 15 July, 2009
kat sini 7 dollar. geram x? tp brand lain lah..
tengku_fir21 tengku_fir21 15 July, 2009
hahaha
cantik tapi penting selesa
.:Fae-Yust:. .:Fae-Yust:. 15 July, 2009
sampai sekarang still x leh pujuk lagi mata n hati unt berkenan kat menda neh...ngee
AdiE AdiE 15 July, 2009
citerase msg2 lor...
sndr pakai kn, usah hirau ape yg org kate...
Mata Hati Mata Hati 15 July, 2009
wahh!! crocs.. minat giler aku kat kasut ni. tapi, kat teganu ni takdok jual lah.. tension
n@m@n n@m@n 15 July, 2009
kdg2 kalau dpt brg berjenama yg berkualiti dan harganya sgt murah..ape lagi..sambarla..

7dolar????boleh beli bnyk2..

tu la..janji selesa..mmg ssh mata kita nk terima crocs ni..hehe

maghi sini la gu..beli bnyk2..jual..haha
Chekgu BaniHassim Chekgu BaniHassim 15 July, 2009
aku pakai selipar jepang je...
huhu

takpun, pirated version of crocs...
n@m@n n@m@n 15 July, 2009
hoho...jepang pon import tuh....
sayalahfaizul sayalahfaizul 17 July, 2009
sangat2 selesa... tapi mahallllll