Bilik Guru Menjadi Tempat Beranak!

Timbulnya idea chekgu nak menulis pasal kucing ni bila ada kucing yang beranak dalam bilik guru...haa..Dasyatkan?? Kalau tengok keadaan bilik guru logikla kucing beranak kt sini


tgkla meja guru yg ciput tu..aku nk letak tgn menulis pun xselesa..
LEBAR = 35.5 inci
PANJANG = 18 inci
Sama besar dgn meja pelajar2..So ramailah guru cari tempat lain kalau nk buat kerja terutama nk menulis buku rekod..Aku pun sama...
Kitorang tak perlukan tempat ber'air-cond'..Bawah pondok pun kitorg bekerja..Masa ni aku ngan cikgu otai sekolah tengah menulis buku rekod..Masa ni ada program kat Dataran Perhimpunan.
Melalut pulak..Nak cerita pasal kucing kan tadi..Kita sambung lagi lawatan ke persekitaran bilik guru
macam-macam ada
dalam kotak ni la kucing tu beranak..Jom kita jenguk ke dalam 'Labour Room' tersebut
;
;
;
;
;
;
;
Aku xtau pulak kotak sape yg jadi labour room kucing ni..Tp aku rasa kucing ni beranak tempat lain kot..sebab anak dia dh besar..Dia baru pindah ke sini kot..Comel gila anak..Jadi aku mintak izin ngan mak dia nak main2 ngan anak dia jap..Mula2 dia xbagi..Garang betul...Last2 dia bagi gak..hehehe
gambar ni macam menunjukkan aku menyeksa beliau..Tp dari sudut pandangan yg lain aku pegang dgn posisi yg berbeza..
Selepas kelas aku cari mana pulak kucing ni...Cari punya cari rupanya ada orang ubah kedudukan dia..Ltk dalam kotak kosong
 Tanpa sebarang bayaran. aku menjadi jurugambar kpd anak beranak yg berposing ni..kui3x
 =
=
=
=
=
=
haa..Ni kucing ke monyet....Tunggulah episod seterusnya..hahahaharimau.
SEKIAN
TK

{ 13 comments.. read them below or add one }

Mata Hati Mata Hati 13 July, 2009
comel betul anak kucing tuh..
mmg dahsyat bilik guru ni. mcm medan perang...
n@m@n n@m@n 13 July, 2009
tu la..tu pun ada org jeles guru balik awal dan byk cuti..try la jd guru utk bebarapa hari..tau la mcm mana
laki cikgu kimia laki cikgu kimia 13 July, 2009
mak aih bilik guruuu.. hihihi busy betul nampaknya..
a kl citizen a kl citizen 13 July, 2009
nasib cikgu sama je...kat mana2

bilik guru sekolah akak pun 2x5
cikgu_math cikgu_math 13 July, 2009
ha..ha..ha..
kalau macam ni keadaan bilik guru seolah CM, jenuh la pengerusi KGKT tulis memo....
'sila kemaskan meja anda'!!!
tchersally tchersally 13 July, 2009
Salam kenal,

uikkss..bilik guru..tak de yg komplen ke dik? hehe..

minat kucen eh..?
sonata anak kancil sonata anak kancil 13 July, 2009
Bilik guru ni menunjukkan guru bekerja....kalau kemas , maknanya keje dah siap! nanti apa keje cikgu???

sonata tak heran tengok bilik guru macam ni....rasanya sama aje,kalau dah nama keje cikgu! ha ha ha sape yang belum cuba2 nak keje cikgu - silalah masuk line cikgu!!! hanya cikgu tahu keje cikgu....

kucin ni seronok nak jadi cikgu kot!
imanshah imanshah 13 July, 2009
Aku tak pernah dok bilik guru..merempat sana sini kadang2 kat bilik disiplin, kadang2 kat koperasi..bilik guru kena naik tangga, memang malas..meja aku memang kemas 24 jam..haha sebab jarang guna
joegrimjow joegrimjow 14 July, 2009
bese la tu...
kene berkhidmat
n@m@n n@m@n 14 July, 2009
laki ckgu kimia ~ clerical works

CM~tu baru je cat..pastu ubah susunan..tp bersepah jgk

ticesally~dulu time sekolah nangis kalo kucen mati..hehe

sonata~ kucing tuh amik berkat..haha

imanshah~ nanti pengetua marah cikgu2 xde kt blk guru kalo free,,hehe
Chekgu BaniHassim Chekgu BaniHassim 14 July, 2009
normal la tu...
bilik guru aku pon cemtu..
kite bagi dorg peluang...kesian...
n@m@n n@m@n 14 July, 2009
tu la...mmg nasib kita mcm tu..sbr je la..
.:Fae-Yust:. .:Fae-Yust:. 15 July, 2009
eh eh serius chomey nyer anak kuceng ng mak dia tuhh!

kalo dapat kat Iman neh haru biru ler...

masih ada kat skool tu lagik ker?