Sekejap pun jadik la...

Nasib baik ada wifi kat Seri Malaysia..Bolehla aku update kan?? Apa aku nak cerita ek?? Emm...malam ni aku xnak makan kt Hotel Seri Malaysia tuh...Malam ni aku makan masakan Fiza..
Haaa??? Tak percaya???? Macam mana aku boleh makan masakan dia????

;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
Aku baru je sampai kat rumah..hahahahahaha...yahuuuu......Petang tadi lepas kelas lebih kurang kol 5.30 terus balik..tumpang room mate aku a.k.a ex housemate aku masa bujang dulu..kebetulan dia nak balik ke Klang..aku tumpang sekerat jalan..Dan diambil Fiza kat Plaza Tol mana ntah...hehehe..
......Home Sweet Home......

W/p sekejap je balik...tapi berbaloi.....Esok lepas maghrib aku kembali ke Ipoh...

P/S : Wifi laptop aku rosak..jadi tak berupdate lah kt sana w/p Wifi ada..
Sekejap pun jadik la...

{ 8 comments.. read them below or add one }

a kl citizen a kl citizen 18 July, 2009
mana nak sama bilik sendiri..kan
sonata anak kancil sonata anak kancil 18 July, 2009
amboi...pantang ade ruang & peluang....itu la sayang namanya....
n@m@n n@m@n 18 July, 2009
kl citizen~w/p bilik kt umah tak beraircond..tp bilik sendiri lagi best..lgpun xsuka aircond..LOMAH BADAN DEN!!! hehe

sonata~betul..betul..betul
Chekgu BaniHassim Chekgu BaniHassim 19 July, 2009
erm...aku paham kenapa rumah sendiri lagi best..
aku paham...
hehe
ijad ijad 19 July, 2009
banyak berjalan tu...
tchersally tchersally 19 July, 2009
10 markah K.Sally bg pd Naman!!! (full marks tuh..)