Suku Abad sudah....Bkn TV3..

Alhamdulillah..Pada hari ni..8/7 genapla 25 tahun aku menumpang di bumi Tuhan yg indah ini..Dh tua eh aku..hehe...Sudah 25 tahun aku mengenal dunia..Sudah 25 tahun aku merasai erti kehidupan baik yang manis, pahit ataupun masam( ada ke). Dan perjalanan masih jauh lagi..Masih bnyk lagi liku-liku kehidupan yg aku perlu lalui..Masih banyak yg aku perlu perbaiki  sebagai hambaNYa, .. menjadi yg terbaik sebagai anak kepada ma dan arwah abah..Adik kepada abang dan kakak aku..suami kepada isteriku dan InsyaAllah bapa kepada bayi kami..tak lupa guru kepada anak-anak muridku,sebagai rakyat Malaysia dan banyak lagi..Sungguh besarkan tanggungjawab kita, w/p kita tak perasan..w/p apa jua tugas kita..Moga2 segala harapan yg aku rasa tak perlu dicoretkan disini menjadi satu realiti..Amin.
Tadi kat sekolah lepas abis masa sains ada 3 org student India tunggu kt tangga..ingatkan nk tanya pasal sains..sebab diorg suka bertanya kalau x phm...tp ayat dia berbunyi ' Sir..Betul ke besday sir esok'..Tergamam sekejap aku..tetibe je..'Mana awak tau?'  diorg senyum je sampai ke sudah xnk bgtau..Patutla dlm kelas ada bdk laki tu duk nyanyi Selamat hari Jadi sambil senyum kt aku..Dhla aritu heboh yg aku dh dpt anak..Sebabnya aku cuti satu hari..Diorg pandai2 buat cerita..Padahal Fiza tgh pregnant lagi..Hehe..Sampai ada sorg akak tu tanya..' Wan betul ke dh dpt anak?'..aku tnye ' Mana akak dgr crite'? ' Ntah..Budak2 ni heboh' ..Hadui....Kelakar la budak2 ni..Tu la antara 'colours' yg mewarnai kehidupan seorg pendidik di sekolah..Kdg2 telatah budak melucukan.

{ 7 comments.. read them below or add one }

MrS. F!zA MrS. F!zA 08 July, 2009
HappY Besday!!! Mmuaahhsss.... hoho
Bapak Bapak 08 July, 2009
Happy Birthday Wan. moga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan hidup.
imanshah imanshah 08 July, 2009
Kawe, penyimpan besar mohon raja-raja mengucapkan selamat hari tua!!kui2..panjang umor, murah rezeki n cepat2 dapat baby..
n@m@n n@m@n 08 July, 2009
terima kasih bapak....

imanshah...tgh menanti kelahiran bby tu...mudah-mudahan Tuhan permudahkan semuanya
n@m@n n@m@n 08 July, 2009
mRs fIza...143... ;)
sonata anak kancil sonata anak kancil 10 July, 2009
selamat hari lahir! hadiah paling istimewa tahun ini adalah - bakal kelahiran Naman Junior (?), semoga sentiasa bahagia di samping isteri tersayang/tercinta....
n@m@n n@m@n 10 July, 2009
TQ sonata....doa2kan semuanya selamat InsyaAllah...Amin..