Tangan kiri tak pernah menipu...

Alkisahnya ada satu kelas masa kursus tu, penceramah suruh peserta melukis gambar masing- masing .

Mula- mula..Lukis dgn tangan kanan
Pastu dengan tangan kiri..

Dan hasilnya..

ni hasil dengan tangan kanan..hahaha

tangan kiri pulak

Penceramah cakap yang kita lukis dengan tangan kiri la menggambarkan kita..Betoi ka???? Takda rupa langsung pun...hehehe
Bila bosan dan mengantuk menguasai diri..apa yang aku buat?????

Aku melukis member yang duduk depan aku..hahahaha

  ni la dia tuannya...

Adui.....bIla nak habis ni????

6 comments.. read them below or add one

imanshah imanshah 19 July, 2009
Jangan bosan2...kursus kena rajin2..banyak hari lagi tu
sonata anak kancil sonata anak kancil 19 July, 2009
sabo - sabo....akak pun pernah gak gi kursus tapi 1 minggu je...pong dah pueh!!!
a kl citizen a kl citizen 20 July, 2009
buka hati dan minda...

itu syarat nak dpt ilmu
laki cikgu kimia laki cikgu kimia 20 July, 2009
oit! pegi kurusus tabley main2 maaa!
n@m@n n@m@n 22 July, 2009
laki cikgu kimia~bkn main2...bljr secara santai..

A kl citizen~sy buka segalanya, tp diorg xbuka akon, jd suasana kelas tak kondusif..
tchersally tchersally 23 July, 2009
boleh dibayangkan boring itu..x pe..sikiiit je lagi nak abih tu..