Dealova Versi Bujang Muda Remaja Dulu-dulu!

Dah lama tak menyentuh gitar ni...Dulu duk sorang-sorang selalu je melalak..hehe..Sekarang berdua dah tak rancak macam dulu..Dah simpan elok dah gita-gitar..Makin tak majula tahap permainan (macam bola pulak)..DOk kat tahap beginner je dari dulu..hoho

Dealova ni chekgu rekod time muda remaja dulu..hoho..Kalo tak suka jangan dengar

Intro, key memang ke laut..



Once - Dealova

Am B Em
Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Am D G
aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
Am B Em
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Am B
Karena hati telah letih

Am B Em
Aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh
Am D G
Aku ingin kau tahu bahawa ku selalu memujamu
Am B Em
Tanpamu sepinya waktu merantai hati Oh……..
Am B
Bayangmu seakan-akan …………
Reff :
Em C Am G
Kau seperti nyanyian dalam hatiku
F# Bm B
Yang memanggil rinduku padamu oh………..
Em C Am G B Bsus Em
seperti udara yang kuhela kau selalu ada

|G D|Em|C G|D|Em|D|B Em|

G D Em C G D Em D
Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
Em D Em C Em D C
Tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi

(Back to Reff)

Em C Am G
Kau seperti nyanyian dalam hatiku
F# Bm B
Yang memanggil rinduku padamu Oh ……….
Em C Am G
Kau seperti udara yang kuhela
B Bsus Em Am Em Am
Kau selalu ada, selalu ada, dan selalu ada
Em Am Em Am
Yang selalu ada dan selalu ada ………..
(fade out)
Dealova Versi Bujang Muda Remaja Dulu-dulu!

{ 9 comments.. read them below or add one }

imanshah imanshah 16 August, 2009
Aku penah nyanyi lagu ni masa hari guru..pergh..satu dewan tepuk kaki..haha sebab tak sedap!!
n@m@n n@m@n 16 August, 2009
kalau tepuk kaki maksudnya depa teruja tuh..haha
a kl citizen a kl citizen 16 August, 2009
masa tu tengah berjiwang la.. ya...
lepas ni bakat tu boleh dodoi anak pulak
tchersally tchersally 16 August, 2009
Fewwiitttt!!! ni yg buat Fiza cair nih..hikkss
n@m@n n@m@n 16 August, 2009
a kl citizen~ setuju..setuju..xsbr nk dodoi anak

k.sally~ uhuksss...
Anak Tumpat Anak Tumpat 16 August, 2009
hahaa..kecek pasal gitar ni pernah jugok dulu kawe nak blaja main..tapi x pernah pandai beljar main gitar.. so aku bersara awal main gitar..respek la demo naman..serba boleh..cayalah
n@m@n n@m@n 16 August, 2009
kawe pon beginner jah gu..hehe..kita manusia ni ada lebih ada krg..betoi x?
MrNamiruz MrNamiruz 11 June, 2010
thumbs up..:)

* part chorus cm lain jek bunyi die..hehe..
Anonymous Anonymous 21 August, 2010
makin hebat main gitar.......