Kembali....


Akhirnya selesai sudah kursus Induksi di Seri Malysia Ipoh..2 minggu yg padat..zaman belajar dulu pun xdela kelas sampai malam tiap-tiap hari..hoho..Tapi memang penat..

Sepanjang kursus.

yang tak tau jadi tau
yang dah tau makin tau
yang tak pernah ambil tau jadi nak tau


itulah fungsi kursus kan..bak nasihat a kl citizen kat aku
buka hati dan minda...
itu syarat nak dpt ilmu


mmg betul tu..w/p penceramah tu ada kekurangannya..tapi tengoklah kelebihannya..Bak kata orang..
Kita ambil yang disampaikan, bukannya yang menyampaikan..


Seronok dengar pengalaman orang hebat2 kat JPS..di mana nak jadi hebat ni kenalah lalui pengalaman yang hebat..


P/S : Malas pulak nak cerita panjang2 kali ni..hehe..

{ 10 comments.. read them below or add one }

imanshah imanshah 01 August, 2009
Tak dan nak babai demo..ni pun kat perlis..
n@m@n n@m@n 01 August, 2009
haha..takpela..sempat jugak minum2 aritu..bz sungguh demo dis...
Cikgu Adham Cikgu Adham 01 August, 2009
slm... heh heh kira setle dh la demo ...
mantan mantan 01 August, 2009
Jgn lepas peluang kalau ada tawaran kursus... ilmu tu....
laki cikgu kimia laki cikgu kimia 02 August, 2009
aduhai sian la bini aku.. bln lapan baru nak gi.. clash ngan bulan pose lak tu..
n@m@n n@m@n 02 August, 2009
cikgu adham~alhamdulillah

mantan~ betul tu...

laki cikgu kimia~ tu la..clash dgn pose la kn sminggu camtu....
Chekgu BaniHassim Chekgu BaniHassim 02 August, 2009
kursus gini normal la kalau boring...
huhu

statik je kdg2 tu kan??

yg penting dah abis kan??
n@m@n n@m@n 02 August, 2009
Cekgu BH~ boring tu biasa la..hehe..tp kalo kita dgr elok2 bolehla tahan..
sonata anak kancil sonata anak kancil 02 August, 2009
tahniah le dah tamat kursus - semoga akan terus cemerlang dalam bidang pendidikan!
n@m@n n@m@n 02 August, 2009
amin!!! Sama jugak ngan akak hendaknya