Malam lagi cantik kalau nak tengok..

Cuba teka apa ni???



'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

Rupanya BONTOT tapir dengan badak daa...



 
terpaku aku tengok dorang buat badak dengan kuaci feveret aku

 

Pak Belang dengan Kancil pon ada..







Apa kaitan payung ngan flora??




Fiza ngan Aiman tak kisah

Jenuh aku ajar anak buah aku ni posing




Nenas pon boleh buat



3 comments.. read them below or add one

tengku_fir21 tengku_fir21 10 August, 2009
wawawa
btul2 mlm lage cantik...
imanshah imanshah 10 August, 2009
Tak rasa buang duit ke bunga2 di buang lepas pesta??
n@m@n n@m@n 10 August, 2009
tengku_fir21~betul tu

imanshah~ agak membazir jugak kalau dibuang begitu je..maybe dia dijadikan baja kompos ataupun something else..