What U Give, U Get Back


ni la gambar view dari balkoni rumah aku..Baru ambil tadi..Cantik kan?? Yang bulat kuning tu adalah kubah Masjid Besi yang aku ceritakan dalam post ini Tapi 2,3 hari ini je baru cuaca macam ni..Sebelum ni jerebu je...Kat bawah aku letak gambar2 masa jerebu hari itu










Sebabnya?????

Angkara manusia..

WHAT YOU GIVE..YOU GET BACK

4 comments.. read them below or add one

imanshah imanshah 09 August, 2009
Sama-samanlah kita merasa..huhu..tapi di ipoh idoklah jerebu sangat..masin nyaman..
Cikgu Adham Cikgu Adham 09 August, 2009
slm... semua pasal pembakaran hutan erk.... tmpat kawe pon mcm nih jugak...
h4ir3e hu3ain3e h4ir3e hu3ain3e 09 August, 2009
salam..
itu la...
mana2 pn mcm tuh..
pagi2 bgn ingat kn fog mcm kt genting ke <--- uia gombak...
rupe2nye jerebu,,,
n@m@n n@m@n 09 August, 2009
imanshah~teman kt sini(putrajaya) pon jerebu..mengajar kt port klang pon jerebu...

Cikgu adham & hairee ~ kena pakai topeng la..jadi ultraman jap..hehe