ni la gambar view dari balkoni rumah aku..Baru ambil tadi..Cantik kan?? Yang bulat kuning tu adalah kubah Masjid Besi yang aku ceritakan dalam post ini Tapi 2,3 hari ini je baru cuaca macam ni..Sebelum ni jerebu je...Kat bawah aku letak gambar2 masa jerebu hari itu










Sebabnya?????

Angkara manusia..

WHAT YOU GIVE..YOU GET BACK

4 Comments

  1. Sama-samanlah kita merasa..huhu..tapi di ipoh idoklah jerebu sangat..masin nyaman..

    ReplyDelete
  2. slm... semua pasal pembakaran hutan erk.... tmpat kawe pon mcm nih jugak...

    ReplyDelete
  3. salam..
    itu la...
    mana2 pn mcm tuh..
    pagi2 bgn ingat kn fog mcm kt genting ke <--- uia gombak...
    rupe2nye jerebu,,,

    ReplyDelete
  4. imanshah~teman kt sini(putrajaya) pon jerebu..mengajar kt port klang pon jerebu...

    Cikgu adham & hairee ~ kena pakai topeng la..jadi ultraman jap..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post