Syawal Sudah Menjelang..

Tak lama lagi Ramadhan akan meninggalkan kita..Syawal pula mendatang..

Jadi di kesempatan ini



daripada


Maaf Zahir dan Batin sekiranya ada kesilapan di alam maya ini..

Jumpa lagi selepas raya..hati-hati di jalan raya..semoga selamat semuanya

semalam dapat kad raya daripada anak-anak murid yang selalu dibebel oleh aku..hoho..sebab mulut diorang tak reti duk diam..kena sekali ngan aku aritu terus diam..tapi pastu buat balik

Aku tanya cikgu lain pon sama jugak situasinya..Nasib baik kelas pandai dan nak belajar..Jd malas la nk marah selalu, cuma bertegas skit la..hehe


ayat yang kelakar..tak tahannya tanya anak sihat???

Dulu diorang heboh yang wife aku dah bersalin..mana dengar cerita ntah?

{ 17 comments.. read them below or add one }

Cikgu Adham Cikgu Adham 17 September, 2009
slmt hr raya la juga.... ambo xdak trima kad pon dr students hah hah sebab budak2 kawe mana reti nulis kad ni hah hah
mantan mantan 17 September, 2009
Apa-apa pun, Selamat raya n@m@n!
sonata anak kancil sonata anak kancil 17 September, 2009
selamat hari raya - maaf zahir & batin

Balik mana ni? ke mana2 sekalipun - berhati2 memandu di jalan raya
n@m@n n@m@n 17 September, 2009
Cikgu Adham ~ hehe..demo beraya dekat sana ke??


mantan ~ selamat hari raya mantan!!!
n@m@n n@m@n 17 September, 2009
sonata anak kancil ~ balik kedah kak..akak mana?

akak pun sama..semoga perjalanan pergi dan balik kita selamat semuanya
pija5120 pija5120 17 September, 2009
selamat hari raya aidilfitri...
imanshah imanshah 17 September, 2009
Selamat hari raya my frein..jemputlah umah ambo...eh telepon kawe ilang..demo bagi num telepon demo
azuan azuan 17 September, 2009
selamat hari raya..
maap zahir je la..huhuu
n@m@n n@m@n 17 September, 2009
pija5120 ~ selamat hari raya kak!


imanshah ~ kawe beraya di negeri jelapang padi gu..hehe

nanti kawe msg demo..

Selamat hari raya!!!


Azuan ~ ape yg tidak terzahir tu la batin..hehe

Selamat Hari Raya
cHeRyNa PiReS cHeRyNa PiReS 17 September, 2009
selamat hari raya dan maaf zahir batin ye:)

melawat blog nieh pertama kali sempena raya:)
xiiinam xiiinam 18 September, 2009
Semoga bertemu Ramadhan akan datang...


EID MUBARAK!!!
n@m@n n@m@n 18 September, 2009
xiiinam ~ amin..

selamat hari Raya kak!
a kl citizen a kl citizen 18 September, 2009
assalammualaikum, naman

selamat beraya
maaf zahir n batin
yginsaf4 yginsaf4 19 September, 2009
salam aidilfitri maaf zahir bathin dr me dikejauhannns wat cekgu naman ittewww..
n@m@n n@m@n 19 September, 2009
a kl citizen~ sma gak saya..selamat hari raya


yginsaf4~ wargh..ade gitew-gitew gaks yerr...
n@m@n n@m@n 27 September, 2009
laki cikgu kimia ~ selamat hari raya gaksss