Dalam Pembikinan..

Kadang-kadang sekeping gambar tidak bermakna..


Biarpun ia menceritakan seribu makna....


Jadi biarlah gambar berbicara menceritakan segalanya...


Chewaaahhhhh...



Oleh kerana aku minat jugak tang foto ni..Jadi apalah salahnya aku mewujudkan satu fotoblog gitu..hehehe..

Walaupun aku masih terkial-kial dengan setiap fungsi kamera itu...

Bukan sahaja gambar baru..gambar lama yang bersejarah juga ..

Sekiranya ianya mempunyai sejarah..

Maka ia akan muncul di sini


Kalau tidak keberatan..Bolehlah tuan hamba 'follow' ya...

Kajang Pak Malau kajang berlipat, Kajang hamba mengkuang layu
Kalau hendak ke Satay Kajang Samuri, Jangan Lupa belanja aku..


Fiza dah bagitau awal-awal lepas pantang dia nak makan Satay Kajang..huhu

6 comments.. read them below or add one

su su 31 October, 2009
salam...mmg bagus tuh! xsabar nak tgk gambar darwisy!

lg satu, akak nk tanye la...camne ek nak wat letak gambar kat layout tu?
tengku_fir21 tengku_fir21 31 October, 2009
ouwwhh
entry nie tajuk jer ker...
haha
amat canggih..
sonata anak kancil sonata anak kancil 31 October, 2009
akak dah jadi follower pertama tau kat fotoblog...

tu la fasal - sifirnya senang - aku baik dengan semue orang kot... he3x
( macamalah baik benor ye.....)
macam2 sobenir - cikgu2 aku setiap kali pergi melancong - biasanya (kalau tak beri tu luar
biasalah )akan dapat sobenir...
jadi aku pun gitu la jugak!
( yang kecik2 aje...yang tak kena cukai/yang ringan , tu pun dah cukup!)....insyaAllah, ape ye nak bagi ye nanti?
n@m@n n@m@n 31 October, 2009
su ~ owh..akak masuk tutorial ady.via.my

bnyk tutorial kt situ..saya pun godek2 je..hehe


tengku_fir21~ ??????



sonata anak kancil~ owh..buat baik dibals baik la kalo gitu kan???hehe

jgn dibalas tuba sudah..

ops..gurau je la kak yg sobenir tu!!

P/S : Tq kerana jd 1st follower..hehe
a kl citizen a kl citizen 31 October, 2009
assalammualaikum

anak sulung memang banyak gambar
Rosnah Rosnah 01 November, 2009
comel betul wan aniq darwisy... geram akak tgok..rasa nak gomoi..