GPRS tatkala air bah menderu

Bila agaknya kampung aku nak ada 3G ni..hoho..

Sungguh tersiksa rasanya menunggu 'loading' pabila hanya GPRS yang menjadi satu-satunya pilihan terakhir

Itupun menggunakan MAXIS internet mobility..

Hujan masih lagi mencurah-curah diluar..

Petang tadi halaman rumah aku menjadi Taman Tema umpama Sunway lagoon..

Dari kecik ke besar berenang-renang melawan arus bah yang mengandungi partikel-partikel dan juga objek yang tidak dikenali..

Semalam kereta aku redah lebih kurang 4 kawasan banjir

Krai-> machang-> Pasir puteh -> Sri aman

Moga-moga esok cerah

Air telah mula surut


IMG_3118

my new collections

aku mula jatuh hati pada barangan antik

6 comments.. read them below or add one

juk juk 23 November, 2009
umah sy selamat tp jalan masuk bacak. baru bln lps sy timbun batu2 sungai. skrg batu2 tu hanyut dibawa arus. huwaaaaaaa...nak nangis plak! unah sy memang selamat sbb dah tambun tanah byk2. cuma jln kuar tu yg buat merana tahap gaban. sabar je la. dugaan Allah x mampu ke tahan.
n@m@n n@m@n 23 November, 2009
hehe..sama la..kat sini tambun tanah jah..kalau batu pun hanyut, tanah lagi la hanyut..

tula,sabar je la dok..

mmg musim dia
laki cikgu kimia laki cikgu kimia 23 November, 2009
kasihan gua membaca ceritera. sabar2lah naman..
n@m@n n@m@n 23 November, 2009
laki cikgu kimia~ kasihan lagi gua membaca ceriteramu yg merindui seseorg..


hahahaha..sabar ek
Nor Hanis Nor Hanis 24 November, 2009
kampung sy lagi malang, walopon atas bukit n tak akan banjir (kalo banjir gak mmg jd cam citer 2012), tapi org telekom kate takleh pasang streamyx..

tak paham nape... huhuh

s3norit4.blogspot.com
a kl citizen a kl citizen 29 November, 2009
assalammualaikum naman

best nya tengok bebudak tu berendam...
darwisy tak ikut sama?