John,Kita Berkongsi Bumi Allah..

Semalam selepas shopping seorang diri dekat careffour dan Alamanda, masa dekat parking aku dikejutkan dengan kehadiran makhluk Allah yang comel ini..



cakkk!!!

Agak terkejut cipan aku..Tak sampai tahap beruk lagi..hehe..

Oleh kerana beliau siap berposing..Aku pun ambil la gambar beliau..nanti kecik hati beliau yang sudah sedia kecik itu..


 comey kan i posing..uhuk

Aku taulah kita berkongsi dunia yang fana' ini..Kereta pun nak kongsi jugak ke..hehe..

Takpe, aku bawak beliau jalan-jalan dengan kereta nasional kebanggaan Malaysia sejauh lebih kurang 400 meter..lepas itu aku terpaksa mengucapkan selamat tinggal kepada beliau..

Selamat Tinggal JOHN!!

Beliau sempat memperkenalkan diri dengan nama JOhn, not John Johnny Jonathan but John Doe

Me : What's ur name?
John : Call me JOhn..JOhn Doe
Me : Where are u coming from?
John : Alaska..I'm looking for my wife..Jane..She is missing.
Me : Pity you..Do u miss her?
John : Yes..a lot (sambil nangis)
Me: I hope u'll find her soon..Maybe she's in Parkson or somewhere in Alamanda.Sorry i can't help u.I'm rushing.
John : Ok..I'll find her..Thanks dude for giving me a ride..Nice car..(bodek la tu).See u again!
Me: Ok buddy! See ya ( dalam hati : don't come again)
+ Dialog rekaan semata-mata, tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal
+ Gambar diambil dgn K810i yang dah nak masuk 2 tahun
+ Grammar yang salah tolong perbetulkan..hehe

{ 11 comments.. read them below or add one }

Webmaster@Echam Webmaster@Echam 12 November, 2009
Bro, Nasib baik John tumpang kat luar. Kalo tumpang kat dalam mau terkecipan ko... hahahhah
Cikgu Adham Cikgu Adham 12 November, 2009
slm..

gapo dia tu? seperti boyan jah
n@m@n n@m@n 12 November, 2009
Webmaster@Echam~ tu la..agak kegelian aku nengok..hehe


Cikgu Adham~ cicak hute kot..haha
Anak Tumpat Anak Tumpat 12 November, 2009
hahaha. ngan cicak kubeng pun jadi mu nih naman..hahah.. gud idea..
n@m@n n@m@n 12 November, 2009
Anak Tumpat~idea ape???

Comey kn cicok tuh??

besar pulok tu
xiiinam xiiinam 12 November, 2009
memalam Jumaat ni, elok memburu cicak...he..he..



Err...cicak kan tu?


Takkan dhab kot....
n@m@n n@m@n 12 November, 2009
xiiinam~ dh lama tak lastik cicak ni..

a'ah..cicak..tp mcm bkn cicak rumah..besar sgt
sonata anak kancil sonata anak kancil 12 November, 2009
dia pandai cakap omputih ye? best gak menguasai pelbagai bahasa....
n@m@n n@m@n 12 November, 2009
sonata anak kancil~ a'ah..JOhn cakap kt tempat dia xde PPSMI..

cuma kaedah pembelajaran BI mereka sering cuba dipertingkatkan

JOhn ckp dia belajar S&M dlm bahsa ibunda je..

hehe
imanshah imanshah 15 November, 2009
Wah juah berfantasi?? huhu
Emora Valeria Emora Valeria 04 May, 2010
nampak gayanya cicak itu serupa dengan cicak yang melekat tuh..huhu..cicak,cicak.....pergi beli kete sendiri la.huhu..

http://emorajuliet.blogspot.com/2010/05/rindu-sangat-ke-ni.html