Menangkap Imej Langit Biru Dengan Kamera Murahan

aku suka tengok langit biru dan gumpalan awan putih yang terhampar di angkasa

Satu kesenian yang kita tak boleh cipta kan..walau setinggi mana pendidikan kita

Aku suka perhatikan ciptaanNya itu..Ntah kenapa bagi aku ianya sangat cantik..Dari dulu lagi..Jadi sekarang bila je aku nampak awan cantik semacam..mula la tgn gatal nak ambil gambar..hehe




Gumpalan  Columinimbus

semuanya putih

kesenian cerobong

langit tidak selalu cerah kan..Mendung datang menurunkan rahmat dariNya

*****************

Fantasi ku menyerang imaginasi

tiba-tiba datang labah-labah gergasi berantai hendak menyerang

Aku pun SMS ON PANAS hantar ke 337272 meminta bantuan

sekonyong- konyong (dulu suka pakai perkataan ni dalam karangan)..hero penyelamat datang!!!! satu team dengan wonderpet

mana spidey tu..aku lesing kang!!!

fantasiku terhenti..biarlah mereka berperang

**************

Biasan matahari yang tertinggal di stratosfera (aku tibai je, janji puitis)

di senja kala

sampai sekarang aku tak dapat lagi view macam ni yang aku tangkap beberapa bulan lalu..matahari terbenam di celah bangunan..oh cantiknya

{ 12 comments.. read them below or add one }

tengku_fir21 tengku_fir21 18 November, 2009
cikgu apakah sekonyong-konyong tue..??/
n@m@n n@m@n 18 November, 2009
rasanya mcm tiba-tiba..tp ntahla..bila digoogle indon rupanya
xiiinam xiiinam 18 November, 2009
Biru langit kirmizi...
memang mendamaikan...
Mr PenyuBiru Mr PenyuBiru 18 November, 2009
sekali sekala layan keindahan alam syok juga yer.. cantik
n@m@n n@m@n 18 November, 2009
xiiinam~ kirmizi tu ape kak??hoho


Mr PenyuBiru~ yup..rsa tenang je..hehe
eD's photography eD's photography 19 November, 2009
nice one!..
smart cikgu.
hehehe
laki cikgu kimia laki cikgu kimia 19 November, 2009
siap ade jalan citer gegambonye naman. baguih2.
Webmaster@Echam Webmaster@Echam 19 November, 2009
keh..keh..keh... Pandai ko bercerita naman...
a kl citizen a kl citizen 20 November, 2009
assalammualaikum

apa jadi kat spider tu?
n@m@n n@m@n 20 November, 2009
laki cikgu kimia~kalau xde cerita bosan pulak..hoho


eD's photography ~ newbies..byk yg krg..TQ ..hehe


Webmaster@Echam~ tahun dpn nk masuk pertandingan bercerita..hehe


en_me~kans???


a kl citizen~ katanya masuk ICU..ntahla..
kenwooi kenwooi 23 February, 2010
yeah.. i love photos of nature with blue sky =)

kenwooi.com