aku suka tengok langit biru dan gumpalan awan putih yang terhampar di angkasa

Satu kesenian yang kita tak boleh cipta kan..walau setinggi mana pendidikan kita

Aku suka perhatikan ciptaanNya itu..Ntah kenapa bagi aku ianya sangat cantik..Dari dulu lagi..Jadi sekarang bila je aku nampak awan cantik semacam..mula la tgn gatal nak ambil gambar..hehe




Gumpalan  Columinimbus

semuanya putih

kesenian cerobong

langit tidak selalu cerah kan..Mendung datang menurunkan rahmat dariNya

*****************

Fantasi ku menyerang imaginasi

tiba-tiba datang labah-labah gergasi berantai hendak menyerang

Aku pun SMS ON PANAS hantar ke 337272 meminta bantuan

sekonyong- konyong (dulu suka pakai perkataan ni dalam karangan)..hero penyelamat datang!!!! satu team dengan wonderpet

mana spidey tu..aku lesing kang!!!

fantasiku terhenti..biarlah mereka berperang

**************

Biasan matahari yang tertinggal di stratosfera (aku tibai je, janji puitis)

di senja kala

sampai sekarang aku tak dapat lagi view macam ni yang aku tangkap beberapa bulan lalu..matahari terbenam di celah bangunan..oh cantiknya

12 Comments

  1. cikgu apakah sekonyong-konyong tue..??/

    ReplyDelete
  2. rasanya mcm tiba-tiba..tp ntahla..bila digoogle indon rupanya

    ReplyDelete
  3. Biru langit kirmizi...
    memang mendamaikan...

    ReplyDelete
  4. sekali sekala layan keindahan alam syok juga yer.. cantik

    ReplyDelete
  5. xiiinam~ kirmizi tu ape kak??hoho


    Mr PenyuBiru~ yup..rsa tenang je..hehe

    ReplyDelete
  6. siap ade jalan citer gegambonye naman. baguih2.

    ReplyDelete
  7. keh..keh..keh... Pandai ko bercerita naman...

    ReplyDelete
  8. assalammualaikum

    apa jadi kat spider tu?

    ReplyDelete
  9. laki cikgu kimia~kalau xde cerita bosan pulak..hoho


    eD's photography ~ newbies..byk yg krg..TQ ..hehe


    Webmaster@Echam~ tahun dpn nk masuk pertandingan bercerita..hehe


    en_me~kans???


    a kl citizen~ katanya masuk ICU..ntahla..

    ReplyDelete
  10. yeah.. i love photos of nature with blue sky =)

    kenwooi.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post