Keputusan Dialog : Bagi chekgu yang ni kelakar,begitu jugak yg lain



maafkan kami..jeng..jeng..jeng..maafkan kami..jeng..jeng..jeng..maafkan kami..jeng..jeng

berapa kali maafkan kami daaaa...

Peserta tak ramai pun tak boleh nak umumkan cepat..Teruk kan chekgu ni?? nak buat macam mana, masa buat post ni pun ada lagi kerja nak diselesaikan..Sibuk sungguh..Macam la chekgu ni menteri kan??hoho... jadi chekgu pun nak cakap sibuk (bisanya orang cakap macam tu kat golongan cikgu)

Mintak maaf banyak-banyak ye..Dan maaf sekali lagi kalau dialog-dialog yang chekgu pilih tak memuaskan hati..kerana jurinya hanyalah chekgu, fiza dan Darwisy..maybe kelakar bagi kami tapi tidak kepada yang lain..benda subjektif mcm ni la kan

Chekgu tak menjemput Siti Nurhaliza mahupun Adlin Aman Ramlee sebagai juri pun..hohohohobeng jang hobeng
.
.
.
.
.
.
.
.


1

A:"Semah,mana aci aku kasi 10 ringgit gak tapi tak dapat bunga telur dan beg tu!"
B:" geramnya aku memalukan betul..kawal laa skit suara tu,orang ramai ni"
C:"lain kali tak ingin lagi aku nak ajak ko kak Jah kat kenduri kahwin"
D:"Mak ni kami yang budak pun tak ingin telur tu..mak yang lebih-lebih"


2
A : Eh Kak Mala! pengantin lelaki tu sebijik cam Bang Mail, bermadulah Kak Mala
B : Sedap mulut ko, laki aku misai lentik, rambut rock. Pengantin lelaki tu skema, rambut pendek
C : Kelmarin aku nampak Mail gunting rambut, cukur misai kat kedai mamak kampung sebelah. Baik diam...
D: Makcik Ani ni, ayah kita kata dia jadi pengapit je. Pengantin tu 'sedara' jauh dia.

3

A : "Mak aiiii !! pengantin ke tu ? udah macam tepung gomak kume nengok mukenye tu haa.."
B : " Amboi Embon ! sukehati mike kutuk anak sedare kume tu..karang kume tak bayo utang pekasam kang .."
C : "ye le baru tringat ..kume pon ade utang pekasam sebalang, kain batik 2 elei, ujung bulan la bayo embon oiii.."
D : "mamaaa... lalat masuk mulut mama la, itu le mama suke cakap ngange beso mulutnye.."


sila emelkan nama ,alamat dan no phone
ke naman807@gmail.com

dan kepada m@m@ @zie sila emelkan nama ,alamat dan no phone jugak selaku peserta pertama..tgh baik hati ni..hehe



***********

Hutang chekgu yang cakap nak buat contest langsai sudah ..jangan ditanya-tanya lagi ye..cek nuffnang pun tak sampai-sampai lagi ni..hoho



nak fridge magnet dan keychain yang comel di atas????

haaa..nantilah ye..chekgu yang baik hati ni akan bagi benda-benda chomelll tu untuk pembaca-pembaca setia/tak setia chekgu (ada ke?hoho) nanti..bukannya contest tau

Tunggu je la..Bila tak tau..Tunggu arus kesibukan ini surut (betul ke metafora ni??)

{ 9 comments.. read them below or add one }

en_me en_me 19 January, 2010
*entahlah mak e.. si ros teww malam2 beginih ponn asyik maen radio sajahhh.. ahaha
Bapak Bapak 19 January, 2010
yea Bapak dpt no. 2! terima kasih n@m@n aka chekgu!

jap lagi Bapak emel apa yang patut, ok...
mummyseri mummyseri 19 January, 2010
Salam cikgu..
terimakasih yek sbb sudi jugek pilih kite jadik pemenang..
tahniah buat pemenang miemie n bapak..
miemiey miemiey 19 January, 2010
wah,,mekaceh cikgu pilih daku ..tempat pertama lagi...ada n3 khas tuk kamooo. sila terjah...tak sia2 aku puji ko mawi..keh..keh..jgn mare...nnti daku email erk..tahniah juagk buat pemeng ke 2 n ke 3...
cinonet cinonet 19 January, 2010
yeah!btol!setiap guru seharusnya mempunyai 'sense of humour' mcm P.Ramlee n the gang. haha.
cinonet cinonet 19 January, 2010
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil sonata anak kancil 19 January, 2010
alaaaa......sob sob sob.....
tak menang....
saya tak pandai tulis...

cikgu Naman tak ajar nak tulis best2....
cikgu ajar la.....sob sob sob.....

cikgu...saguhati boleh kan....
nak jugak - nak jugak!!!

sambil mengenyeh mata berendam airmata....ngeh3x
m@m@ @zie m@m@ @zie 26 January, 2010
This comment has been removed by the author.
m@m@ @zie m@m@ @zie 26 January, 2010
tq chegu naman sbb bermurah hati nk bg gift utk peserta pertama yg x menang nie.. nanti akak email details ok... TYVM!!!