Meniarap sudah si Darwisy..

sedang khusyuk chekgu mengajar Arithmetic Progression kat bebudak 5S, tetiba henset rabak chekgu yang lupa silent tu berbunyi..

rupanya ada mesej..hoho..dari sape??? Tak boleh tgk lagi..tgh mengajar tu..hehe

lepas bagi latihan macam biasala, chekgu ronda-ronda tengok budak buat latihan sambil ketuk-ketuk meja kalau diorang salah buat..haha..

'ala chekgu..jgnlah marah'

ahh..mengajar add math kenalah garang kan???hoho..sambil jalan-jalan curi-curi tengok henset..yela..kot2 bos mesej suruh settlekan jadual sekolah ke..hahaha

rupanya dari mama si Darwisy yang berehat kat rumah sebab tak berapa sihat....


klik untuk tengok kandungan mesej..abaikan henset chekgu yang dah masuk tahun ke 2 tu dengan casing yang dah longgar..


rupanya Darwisy dah boleh meniarap dengan jayanya hari nipada usia 3bulan lebih..tepuk..tepuk..tepuk


nilah gambar yang dihantar tu..hoho

Balik rumah dekat 6.30 petang(rajin chekgu kan..stayback kat sekolah tak ingat rumah ke) terus suruh Darwisy berposing dengan skill terbarunya itu..

Dengan air liur meleleh-leleh dan untuk tidak menghampakan papanya yang keluar 6.30 pagi balik 6.30 petang..Darwisy pun memberikan pose istimewanya..hoho



p/s : owwwhhh..jadual sudah siap..harap-harap esok tak di'tendang'..penat dah ni asyik balik lambat je

{ 11 comments.. read them below or add one }

mantan mantan 21 January, 2010
Amboi, comelnye Darwisy. Dah pandai niarap ye.

Nengok gambar Darwisy yg photogenic tu, Atuk mantan teringat kat cucu atuk, Ahmad Uquail di JB. Atuk mantan nak gi JB lah esok.
Hasnor Hasnor 21 January, 2010
yeyyy! skang darwisy umo berapa?

huhu rayyan bleh niarap by 3 mnths..huhu
bb boy memang cepat!

yeyeh! tahniah darwisy!
Cikgu Adham Cikgu Adham 21 January, 2010
salam..

adeiii sayyaaa.. mantap hehehe...
suffian.othman suffian.othman 21 January, 2010
alhmdllh...
ank ckgu da mju slgkah..
tumpg gmbira nie..

semoga hppy2 selalu..

visit my new 2nd blog :
http://suffianothman.blogspot.com
(for personal)
http://suffian-othman.blogspot.com
(for photo and actvties)
imanshah imanshah 21 January, 2010
ambo pun buleh meniarap dah..haha
n@m@n n@m@n 21 January, 2010
mantan~ wah..mesti Ahmad Uquail tu pon rindukan atuk mantan yang baik hati dan penyayang itu..hehe


Hasnor~sama la tu..Darwisy baru masuk 3 bulan..hehe


Cikgu Adham~ salam..demo mantap jugok..hehe

suffian.othman~ TQ..udah di'pollo'


imanshah~demo berapo bule??hehe
xiiinam xiiinam 21 January, 2010
Seronok kan tengok perkembangan anak.....





Aisey....
masa zaman anak sulung ckLah dulu, belum ada henpon canggih dan blog...
Kalau tak...mau setiap saat terakam juga...
Hi..hi..

Psst: Masa tu, harapkan kamera pakai kodak tu je laaa...leceh!
n@m@n n@m@n 21 January, 2010
xiiinam~ hehe..tula..

zaman kita sendiri pun mana ada gambar sgt kn???nk jgk tgk gmbr kita sendiri dulu2
sonata anak kancil sonata anak kancil 21 January, 2010
hu hu hu...comei anak papa...
pandai dah dia meniarap ....
n@m@n n@m@n 21 January, 2010
sonata anak kancil~ anak mamanya jugak..hehe
cinonet cinonet 22 January, 2010
kenapa perlu ada zuriat? boleh tgk perkembangan nya dr lah saat dilahirkan hinggalah besar menjadi dewasa. ehee.