Menangkap Bunga Api di Celah Balkoni

Dam..dam..dam..Bunyi mercun...lalala

oittt..Raya lambat lagi oiii..

Kelebihan kondomaniam hak kerajaan chekgu ni adalah boleh tengok bunga api melalui balkoni je..hohohoho


antara imej yang diambil secara kelam kabut tadi..hoho

Tadi 2 kali dikejutkan dengan bunyi letupan bunga api..kesian Darwisy yang tengah tido..nasib baik tak jaga

tido siap ada gaya tu..hoho

Owh..Dekat sini sekarang ada karnival WOW Putrajaya..tapi chekgu tak pergi pun memandangkan cuaca sekarang..kesian Darwisy nanti..

Siapa yang nak datang tu esok ada lagi ye..macam-macam ada macam iklan kat bawah ni

klik untuk besarkan

{ 8 comments.. read them below or add one }

Mr PenyuBiru Mr PenyuBiru 21 February, 2010
cam menarik jer.tapi skang musim panas,cam tak sesuai jer nak beriadah kat luar.huhu
tunbegia tunbegia 21 February, 2010
sungguh menarik kalau dapat pergi karnival belon,

salamm,
tchersally tchersally 21 February, 2010
wah..nice shot lah Naman!! hmmm..bila nak p sana buat photo shoot eh..
imanshah imanshah 21 February, 2010
kawe masa dok kajang hari tu hari2 tengok bunga api, mace jakun skit la, maklumlah kat kelate payoh nok jupo
ahmad humairi ahmad humairi 21 February, 2010
tengok bunga api kat sini dah cukup...tempat teman xde punnn...
suffian.othman suffian.othman 21 February, 2010
as'kum.. ckgu.. sehat.. dpt tgk view superb clear ea firework tu.. uuuhuu..

ckgu nk join brogahills 28hb nie? sy tgh mgumpul org join bersma. :)
Yunus Badawi Yunus Badawi 22 February, 2010
Dalam kelam kabut tu pun cantik jugak gambar2 tu. Untunglah awak boleh tengok bunga api dari balkoni rumah.

Saya dulu pun boleh tengok bunga api kat KLCC dari tingkat rumah saya. Tapi skrg dah terhalang oleh bangunan condo. huhuhu