Menangi Fridge Magnet Comel dan Keychain Dengan Meneka Tulisan Chekgu


Salam..

Nak hadiah comel-comel di atas? Kalau nak jom teka tulisan chekgu di bawah ni..hohoho..nama n@m@n dekat pensil tu akan diganti dengan nama pemenang. Kalau Brad Pitt, Brad Pitt lah chekgu tulis. ;P

  • Caranya, tekalah salah satu tulisan dengan menyatakan nombornya..SEKALI tekaan dan SATU nombor sahaja
  • sila teka dengan hantarkan komen, bagitau no je
  • terbuka kepada bloggers di Malaysia sahaja.hoho
  • Ada 3 jawapan yang betul, jadi 3 hadiah

SILA KLIK GAMBAR UNTUK BESARKAN



CONTOH:
saya teka no 8 , simple je..hehe

UPDATE 17/3 :Pemenang-pemenang sudah dihubungi

SELAMAT MENCUBA!!!

{ 42 comments.. read them below or add one }

mama tisya mama tisya 18 March, 2010
tk phm ler...tgk ayat tu smua sama je
n@m@n n@m@n 18 March, 2010
sebelah tulisan tu ada no kan

bagi no yang mama tisya nak teka..hehe
sayalahfaizul sayalahfaizul 18 March, 2010
che'gu... saye teka number 9
sonata anak kancil sonata anak kancil 18 March, 2010
Salam....

Nak teka ni....harap betul....
saya nak FM....pengumpul bakal tegar

Saya teka = no. 9......yeahhhhh.....
syakila syakila 18 March, 2010
kila coppss...12

he..hee
ogy ogy 18 March, 2010
salam..

Ogy nak gak teka tulisan cikgu..

eeemmmmm.......9
inasepi inasepi 18 March, 2010
salam..

ina teka .. adus pening gak nie..

6 kot..
segalanyer kuterima... segalanyer kuterima... 18 March, 2010
salam cikgu..

akak kinah rasa....no 2
izan cute izan cute 18 March, 2010
IZAN TEKA NO6 LER CIKGU TUL TAK?
n@m@n n@m@n 18 March, 2010
setakat ni 13 yang meneka..hoho
Usharapa!!! Usharapa!!! 18 March, 2010
teka erk...

........................................... no 11

tq
deatH_luVer deatH_luVer 18 March, 2010
sebab saye suke no.2...

saye teka tulisan no.2 la cikgU..

:p

just for fun je kan cikgu..
:)
n@m@n n@m@n 18 March, 2010
CLOSED~sudah ada pemenangnya...hehe

T.Kasih kepada semua..
n@m@n n@m@n 18 March, 2010
ops!! tersilap..masih ada satu lagi..tersalah tengok..boleh teka lagi ye!
gelarezz gelarezz 18 March, 2010
saya teka number 4.. :D
pak long pak long 18 March, 2010
salam buat cikgu..
hamba nak jawab soalan cikgu..
sila rujuk kat link

http://paklongsifu.blogspot.com/2010/03/teka-tulisan-cikgu-naman.html
afifahanwar love shazrin afifahanwar love shazrin 19 March, 2010
nak teka lagi 1 boleh? nombor 3 boleh tak?huhu..cam iya jerk
sayalahfaizul sayalahfaizul 19 March, 2010
che'gu, number 9 ngan number 2 pilihan saya. miahahaha
n@m@n n@m@n 19 March, 2010
masih ada seorang lagi peneka yang diperlukan!
Kepala Bergetar Kepala Bergetar 19 March, 2010
waa.. lagi dua nombor ni..

emmm 5 ka 8 ya..

aku amek 8, nombor cantek tu..
klu salah nnti aku post 5 lak hehe
nsazwa nsazwa 19 March, 2010
salam chekgu..
umi Azwa teka no 7..
sayalahfaizul sayalahfaizul 19 March, 2010
cikgu...tiga jawapan betul kan? saya teka 2, 6, 9... betul ke?
n@m@n n@m@n 19 March, 2010
wokeh..tutup sudah..

jawapannya adalah 5,7 dan 14

hanya peneka yang pertama diberi hadiah..

TQ kerana meneka..sila kunjungi lagi ;)
qiki qiki 19 March, 2010
saya pilih nombor 11.. =)
nsazwa nsazwa 05 April, 2010
salam..
huhuhu...saya teka betul tapi xdpt hadiah coz bukan peneka pertama..sedih...nk jgk fridge magnet tu...isk..isk..isk...