Salam..

Nak hadiah comel-comel di atas? Kalau nak jom teka tulisan chekgu di bawah ni..hohoho..nama n@m@n dekat pensil tu akan diganti dengan nama pemenang. Kalau Brad Pitt, Brad Pitt lah chekgu tulis. ;P

  • Caranya, tekalah salah satu tulisan dengan menyatakan nombornya..SEKALI tekaan dan SATU nombor sahaja
  • sila teka dengan hantarkan komen, bagitau no je
  • terbuka kepada bloggers di Malaysia sahaja.hoho
  • Ada 3 jawapan yang betul, jadi 3 hadiah

SILA KLIK GAMBAR UNTUK BESARKAN



CONTOH:
saya teka no 8 , simple je..hehe

UPDATE 17/3 :Pemenang-pemenang sudah dihubungi

SELAMAT MENCUBA!!!

42 Comments

  1. tk phm ler...tgk ayat tu smua sama je

    ReplyDelete
  2. sebelah tulisan tu ada no kan

    bagi no yang mama tisya nak teka..hehe

    ReplyDelete
  3. che'gu... saye teka number 9

    ReplyDelete
  4. Salam....

    Nak teka ni....harap betul....
    saya nak FM....pengumpul bakal tegar

    Saya teka = no. 9......yeahhhhh.....

    ReplyDelete
  5. kila coppss...12

    he..hee

    ReplyDelete
  6. salam..

    Ogy nak gak teka tulisan cikgu..

    eeemmmmm.......9

    ReplyDelete
  7. salam..

    ina teka .. adus pening gak nie..

    6 kot..

    ReplyDelete
  8. salam cikgu..

    akak kinah rasa....no 2

    ReplyDelete
  9. IZAN TEKA NO6 LER CIKGU TUL TAK?

    ReplyDelete
  10. setakat ni 13 yang meneka..hoho

    ReplyDelete
  11. teka erk...

    ........................................... no 11

    tq

    ReplyDelete
  12. sebab saye suke no.2...

    saye teka tulisan no.2 la cikgU..

    :p

    just for fun je kan cikgu..
    :)

    ReplyDelete
  13. CLOSED~sudah ada pemenangnya...hehe

    T.Kasih kepada semua..

    ReplyDelete
  14. ops!! tersilap..masih ada satu lagi..tersalah tengok..boleh teka lagi ye!

    ReplyDelete
  15. saya teka number 4.. :D

    ReplyDelete
  16. salam buat cikgu..
    hamba nak jawab soalan cikgu..
    sila rujuk kat link

    http://paklongsifu.blogspot.com/2010/03/teka-tulisan-cikgu-naman.html

    ReplyDelete
  17. nak teka lagi 1 boleh? nombor 3 boleh tak?huhu..cam iya jerk

    ReplyDelete
  18. che'gu, number 9 ngan number 2 pilihan saya. miahahaha

    ReplyDelete
  19. masih ada seorang lagi peneka yang diperlukan!

    ReplyDelete
  20. waa.. lagi dua nombor ni..

    emmm 5 ka 8 ya..

    aku amek 8, nombor cantek tu..
    klu salah nnti aku post 5 lak hehe

    ReplyDelete
  21. salam chekgu..
    umi Azwa teka no 7..

    ReplyDelete
  22. cikgu...tiga jawapan betul kan? saya teka 2, 6, 9... betul ke?

    ReplyDelete
  23. wokeh..tutup sudah..

    jawapannya adalah 5,7 dan 14

    hanya peneka yang pertama diberi hadiah..

    TQ kerana meneka..sila kunjungi lagi ;)

    ReplyDelete
  24. saya pilih nombor 11.. =)

    ReplyDelete
  25. salam..
    huhuhu...saya teka betul tapi xdpt hadiah coz bukan peneka pertama..sedih...nk jgk fridge magnet tu...isk..isk..isk...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post