Tak semestinya kita di atas, kita takkan jatuh

Salam..

sumber ; google Same ye hobi kita en tupai?

panda-panda, tupa noppat, jatuh tanoh jugok anak tupai oleh Halim Yazid
(sepandai-pandai tupai melompat, jatuh ke tanah juga)

Umpama roda, kekadang kita di atas, kekadang kita di bawah. Lumrah dunia kan?

Di atas kita ada lagi yang atas, di atas orang yang di atas kita ada lagi yang atas

tapi hanya Dia yang di atas sekali berkuasa di atas segalanya.

Kita tidak selamanya di atas.Pengakhirannya, di bawah, di dalam tanah juga kita akan kembali.


Terima kasih kepada http://applegtr.blogspot.com/ kerana memberi award di atas. Musim anugerah pulak ye sekarang..;) Mentang-mentanglah Anugerah Bintang Popular dah dekat (padahal tak tau pun bila..haha)

Kalau semua dapat award ni maknanya semuanya top blogger la ye? Boleh la join kak jie..hehe

Macam biasa, award ni dipanjangkan kepada sesiapa saja yang membaca entri ini..TK

{ 7 comments.. read them below or add one }

Mr PenyuBiru Mr PenyuBiru 25 March, 2010
ingatkan award Top Host tadi.hihi..
~Ikut Rentak Jari~ ~Ikut Rentak Jari~ 25 March, 2010
Lumrah kehidupan gituler ... tapi ketika di atas jangan sesekali kita lupa akan sampai masanya kita akan ke bawah jua ...
Hasnor Hasnor 25 March, 2010
hoh sgt betul skali! ni bila dh RASE kaya sket..mule laa rebranding..ahahah poyo siap! ces..kan kan kan?

manusia manusia...

opppss..teroverdose lak :D
Kujie Kujie 26 March, 2010
uikkk..Kak Jie blogger makcik-makcik...he he he..terimakasihlah kerana memberi penghargaan semanis ini tetapi TOP ke Sabun TOP ke - benda tu hal2 kehidupan macam BAIK dan BURUK, KAYA dan MISKIN..mmg dunia ni diciptakan dgn dua pertembungan...
n@m@n n@m@n 27 March, 2010
abang penyu~ lebih kurang la tu..hehe


ikut rentak jari~ manusia lupa. manusia alpa..;)


hasnor~ nasib baik kat hasnor tak rebranding..hehe

kak jie~ tanpa blogger makcik-makcik tiadalah blogger anak-anak..hehe

betul tu kak jie..kita terima apa yang kita ada..
fitri oh fitri fitri oh fitri 27 March, 2010
wah, memang blogger senior la kot anda2 nih. haha.







http://fitridzulkifli.blogspot.com
Arra JaSmY Arra JaSmY 27 March, 2010
betul3..jadi sedih bila kita dibawah and jgn riak bila kita di atas.bila2 sajew.kite mampu jatuh.:)


Tahniah bro.:)