Luka di muka orang nak ambil tahu,luka di hati siapa yang tahu..

Salam..

2 hari lepas betul-betul terluka..;(

Kenapa????
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

haaa..kan betul terluka..haha..Sebab apa nak tahu jugak ke?hehe

Hari ini ke sekolah dengan muka macam ni



Bertubi-tubi soalan-soalan daripada anak-anak murid dan mak bapak murid di sekolah yakni cikgu-cikgu.

'Cikgu, kenapa? Jatuh ke?'

'Cikgu bergaduh ke?

'Cikgu kena tembak ke? fuhhh soalan

'Jerawat ke cikgu?
haha

'Ko kenapa wan?

'Ko kena belasah dengan bini ko ke Wan?

'Anak ko gigit ke Wan?

'Anak ko yang gigit ke mak dia Wan?
hoho

Bila di jawab sebab musababnya semuanya kehairanan umpama melihat seekor kerbau membawa bas sekolah.;P

nasib baiklah bukan chekgu yang akan menggayakan Tudung Fareeda Sabtu ni..hehe

{ 18 comments.. read them below or add one }

Kepala Bergetar Kepala Bergetar 29 April, 2010
uik.. nape tu naman..

tggu2 sb musababnya.. hehe
xiiinam xiiinam 29 April, 2010
Konfius juga ni....
Err...jangan kau pakai tudung tu pulak untuk cover luka tu!

(Tudung Farida Akafera Musang berjanggut tu, okey juga!)

Nak tanya juga...
Kenapa pipi tu cikgu?
Kena air panas ke?
:)
n@m@n n@m@n 29 April, 2010
tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jawabannya..hehe
A.I.Z.A.T A.I.Z.A.T 30 April, 2010
hehe,ko wat lawak ek man?
btw-ko sht ke? camne life?

man, kwn skolah aku ade sorg join petandingan tudung tu, nama dia ketma punita, carik ar.hehe..salam
Bapak Bapak 30 April, 2010
ai misterinya kecederaan chekgu ni, kena cakar ngan anak ker...heheh.. tapi model tudung berbaju biru tu cam kenal je...hehehe
Asma Asma 30 April, 2010
kelihatan agak peliks la chekgu...
penat la berteka-teki...nape ek???

;)
Aidi-Safuan Aidi-Safuan 30 April, 2010
hahhaa..kenapa soalan terakhir tuh sungguh tak leh bla? :p
pak long pak long 01 May, 2010
salam...
kawey ingat demo nak ngampen tudung wakaf cik yeh tadi..
DaHLia DaHLia 01 May, 2010
uiks apsal tu??

menggayakan tudung Fareeda?? Fiza ke?
chekgu BaniHassim chekgu BaniHassim 01 May, 2010
patut cam nmpk ko kat masalam tdi...
wife ko msk ek???
CIK NANA CIK NANA 02 May, 2010
chegu lawak ar..
:)
moga cpt sembuh la ye
a kl citizen a kl citizen 02 May, 2010
pandai buat saspen naman ni ya
Kujie Kujie 03 May, 2010
tak kan pasal goreng teloQ kot

hehehe
n@m@n n@m@n 03 May, 2010
@ aizat~ alhamdulillah sihat..hehe

aku ingat ko reka je Ketma Punita, rupanya mmg ada..hehe



@ Kapten~ woit..suka hati cakap kurap..ces!! hehe



@ Bapak~ biarkan terus misteri..hehe..kenal ek?hoho

@Asma~ nantikan jawapan teka teki tu kat Buletin Utama ..;p


@Aidi-Safuan~memang sungguh!hehe

@pak long~ meta ko kawe ni dulu jual tudung..haha

@amirah~iskkh..iskh..kesiannnn..;)

@ DaHLia ~ yup..Fiza.;)

@chekgu BaniHassim~ nape tak tegur je?yup!

@ Imanshah~ bini kekoh manjo weh;)

@ GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr~ cali tu ape?

@CIK NANA ~ TQ ;)

@ a kl citizen~ akak saspen ke?hihi

@Kujie~ takla kak jie..hehe