Salam..

2 hari lepas betul-betul terluka..;(

Kenapa????
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

haaa..kan betul terluka..haha..Sebab apa nak tahu jugak ke?hehe

Hari ini ke sekolah dengan muka macam ni



Bertubi-tubi soalan-soalan daripada anak-anak murid dan mak bapak murid di sekolah yakni cikgu-cikgu.

'Cikgu, kenapa? Jatuh ke?'

'Cikgu bergaduh ke?

'Cikgu kena tembak ke? fuhhh soalan

'Jerawat ke cikgu?
haha

'Ko kenapa wan?

'Ko kena belasah dengan bini ko ke Wan?

'Anak ko gigit ke Wan?

'Anak ko yang gigit ke mak dia Wan?
hoho

Bila di jawab sebab musababnya semuanya kehairanan umpama melihat seekor kerbau membawa bas sekolah.;P

nasib baiklah bukan chekgu yang akan menggayakan Tudung Fareeda Sabtu ni..hehe

18 Comments

  1. uik.. nape tu naman..

    tggu2 sb musababnya.. hehe

    ReplyDelete
  2. Konfius juga ni....
    Err...jangan kau pakai tudung tu pulak untuk cover luka tu!

    (Tudung Farida Akafera Musang berjanggut tu, okey juga!)

    Nak tanya juga...
    Kenapa pipi tu cikgu?
    Kena air panas ke?
    :)

    ReplyDelete
  3. tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jawabannya..hehe

    ReplyDelete
  4. hehe,ko wat lawak ek man?
    btw-ko sht ke? camne life?

    man, kwn skolah aku ade sorg join petandingan tudung tu, nama dia ketma punita, carik ar.hehe..salam

    ReplyDelete
  5. mcm kurap pun ada
    hahaha



    ... Kantoi Aku Meminati Seseorang (II) ...

    ReplyDelete
  6. ai misterinya kecederaan chekgu ni, kena cakar ngan anak ker...heheh.. tapi model tudung berbaju biru tu cam kenal je...hehehe

    ReplyDelete
  7. kelihatan agak peliks la chekgu...
    penat la berteka-teki...nape ek???

    ;)

    ReplyDelete
  8. hahhaa..kenapa soalan terakhir tuh sungguh tak leh bla? :p

    ReplyDelete
  9. salam...
    kawey ingat demo nak ngampen tudung wakaf cik yeh tadi..

    ReplyDelete
  10. uiks apsal tu??

    menggayakan tudung Fareeda?? Fiza ke?

    ReplyDelete
  11. patut cam nmpk ko kat masalam tdi...
    wife ko msk ek???

    ReplyDelete
  12. chegu lawak ar..
    :)
    moga cpt sembuh la ye

    ReplyDelete
  13. pandai buat saspen naman ni ya

    ReplyDelete
  14. tak kan pasal goreng teloQ kot

    hehehe

    ReplyDelete
  15. @ aizat~ alhamdulillah sihat..hehe

    aku ingat ko reka je Ketma Punita, rupanya mmg ada..hehe



    @ Kapten~ woit..suka hati cakap kurap..ces!! hehe



    @ Bapak~ biarkan terus misteri..hehe..kenal ek?hoho

    @Asma~ nantikan jawapan teka teki tu kat Buletin Utama ..;p


    @Aidi-Safuan~memang sungguh!hehe

    @pak long~ meta ko kawe ni dulu jual tudung..haha

    @amirah~iskkh..iskh..kesiannnn..;)

    @ DaHLia ~ yup..Fiza.;)

    @chekgu BaniHassim~ nape tak tegur je?yup!

    @ Imanshah~ bini kekoh manjo weh;)

    @ GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr~ cali tu ape?

    @CIK NANA ~ TQ ;)

    @ a kl citizen~ akak saspen ke?hihi

    @Kujie~ takla kak jie..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post