Penipuan di Petronas!! Hati-hati

Salam..

Nak kongsi sesuatu yang dimelkan oleh seorang pekerja Petronas. Macam-macam ye cara 'orang jahat' ni!!! Semoga kita dilindungiNya.

Gambar bawah ini adalah 'screenshot' daripada pekeliling Petronas mengenai penipuan terbaru yang berlaku di Stesen Minyak Petronas

klik untuk besarkan gambar

sila klik gambar di atas untuk download pekeliling penuh versi acrobat reader

Sebar-sebarkan ye!

6 comments.. read them below or add one

miemiey miemiey 14 April, 2010
takutnya...mekaceh for info..nnti laen kali lebih berhati2 ar...leh tak copy paste ni..nk sebar kat kawan2 laen..hehehe...
kl dapat barabg percuma suka sgt tapi rupanya malang tak berbau...
n@m@n n@m@n 14 April, 2010
xiinam~memang!


miemiey~kopi je..hehe

tula,manusia oh manusia

cikeju~jaga2
sonata anak kancil sonata anak kancil 14 April, 2010
terima kasih tentang maklumat ini
cikgu isza cikgu isza 14 April, 2010
rasa risau lak.. krna berhati-hati sentiasa.. trima kasih untuk maklumat ini..