Salam..

Boleh kan sekali sekala bercakap pasal hiburan..hehe..

Terimalah hakikat Datuk Siti Nurhaliza masih lagi popular..hoho..Janganlah marah dia, tahun depan tak masuk pun kan? Bagilah can..hehe

Yang pastinya seminggu ni mungkin bahagian hiburan sama ada media elektronik atau media cetak mahupun blog-blog akan memperkatakan tentang majlis anugerah ini. Mungkin ada yang memuji, mungkin ada yang mengeji kan?

Popular ke tak nanti tak disoal di sana nanti..huhuhu

Senarai dan keputusan penuh pemenang anugerah bintang popular Berita Harian 2009

1. Anugerah Penyanyi Lelaki Popular
    Aizat

2. Anugerah Penyanyi Wanita Popular
    Dato’ Siti Nurhaliza

3. Anugerah Penyanyi Duo/Kumpulan Popular
   Bunkface

4. Anugerah Penyanyi Nasyid Popular
   Rabbani

5. Anugerah Pelakon Filem Lelaki Popular
   Que Haidar

6. Anugerah Pelakon Filem Wanita Popular
    Liyana Jasmay

7. Anugerah Pelakon TV Lelaki Popular
    Remy Ishak

8. Anugerah Pelakon TV Wanita Popular
   Tiz Zaqyah

9. Anugerah Pengacara TV Lelaki Popular
   Aznil Nawawi

10. Anugerah Pengacara TV Wanita Popular
    Fara Fauzana

11. Anugerah Penyampai Radio Lelaki Popular
     Faizal Ismail Hot FM

12. Anugerah Pengacara Radio Wanita Popular
    Fara Fauzana Hot FM

13. Anugerah Artis Komedi Lelaki Popular
    Nabil Raja Lawak

14. Anugerah Artis Komedi Wanita Popular
   Noorkhiriah

15. Anugerah Artis Baru Lelaki Popular
   Black Mentor

16. Anugerah Artis Baru Wanita Popular
   Yuna Zarai

17. Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat
   Khatijah Ibrahim

18. Anugerah Bintang Paling Popular
   Datuk Siti Nurhaliza

4 Comments

  1. salam buat naman...
    anugerah pemain gitar kapok paling kreatif ialahhhhh....
    '
    '
    '
    '
    '
    '
    '
    '
    '
    '
    ''
    '
    '
    ''
    '
    '
    cikgu Naman...

    ReplyDelete
  2. owh..er..er..emm..


    tiba-tiba gugup macam Remy Ishak tadi..hehe

    ReplyDelete
  3. tu dia.. cikgu dah bagi ulasan pasal ABPH. siti ke yg menang? dah semakin kurang menarik persaingan skrg ni..

    ReplyDelete
  4. heheh. khairiah tu memang tepat sangat laa..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post