Kerja-kerja pembaikan 100 meter di hadapan

Salam..


Setelah setahun sebulan blog ini menggunakan latarbelakang biru yang menyakitkan lagi menjengkelkan mata itu, malam ini tuan punya blog cuba menggodek-godek untuk menukarkannya.

Diharap selepas ini ia tidak menyakitkan mata lagi..hehe..Dan cuba menambah header sebagai penyeri

Macam mana lah rupanya nanti.

{ 10 comments.. read them below or add one }

xiiinam xiiinam 27 May, 2010
Ha.....


Rasa macam laju sikit appear blog kau kali ni...
Selalu tu....hmmmmm....berjanggut nak nunggu tau!!
n@m@n n@m@n 27 May, 2010
@xiiinam

wah..nak tengok janggut ckLah!!!hehe
cikgu isza cikgu isza 27 May, 2010
perubahan yang menyenangkan.. masih x berkesempatan lagi..
laki cikgu kimia laki cikgu kimia 28 May, 2010
lu sorang ada spesel sikit. kena bukak link latest entri. dulu kalu klik link blog, berjanggut putih gua!
n@m@n n@m@n 28 May, 2010
@cikgu isza

ni pun curi2 masa..kertas banyak nak tanda ni..hehe
n@m@n n@m@n 28 May, 2010
@laki cikgu kimia

tu internet kat Ostolia yang lembab..haha
Hasrol Nizam Hasrol Nizam 28 May, 2010
klu bg cerah ni ok sikit..tak sakit mata.. :)
Mr PenyuBiru Mr PenyuBiru 29 May, 2010
dah siap ke blum ni? tapi yg pasti, blog ni ade laju skit.
chekgu BaniHassim chekgu BaniHassim 31 May, 2010
happy "blog on construction" oke...
kasi kaw punye belog lepas nih...
Anonymous Anonymous 04 March, 2013
First off I would like to say fantastic blog! I had a quick question
in which I'd like to ask if you don't mind.

I was curious to know how you center yourself and clear your mind prior to writing.

I have had trouble clearing my thoughts in getting my ideas out there.
I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10
to 15 minutes tend to be wasted just trying to figure out how to begin.
Any suggestions or tips? Appreciate it!

Feel free to surf to my homepage: get followers