Nak Jugak Sibuk Tengok Adamaya

Salam..

Lama tak update kan? Kerja tak siap lagi ni.

Hari ini episod akhir Adamaya, chekgu yang tak tahu apa kisahnya cubalah juga tengok-tengok apa yang bestnya dengan cerita ni. Kira hari ni episod pertama dan terakhir chekgu tengok secara penuh...haha. tapi tahu ia adalah adaptasi dari Filem 'I'm Not Single'. Suka dengan lagu Dakmie Yang Terindah sejak dari filem tu lagi ;)

Biasanya waktu drama tu tengah dimainkan chekgu sedang sibuk berperang

anggun kan i pakai apron pink..wink..wink ;p

Dan masakan yang selalu di'request' oleh mama Darwisy adalah


Ayam organik bakar spesel resipi taruk macam-macam.

Bila seluar slack yang bersaiz 31 sudah mula ketat dan tak selesa, perkataan DIET mula bermain-main di cerebrum. Rupanya setiap hari bekerja dengan melangkah beberapa ratus anak tangga masih belum cukup membakar lemak-lemak degil. ;p

Dapatkah mengatasi lemak-lemak ini sebagaimana zaman bujang dulu? Selamba je dulu turunkan 5kg dalam masa 2minggu ;). Salah satu aspek paling penting adalah riadah

klik untuk besarkan

Menggunakan teknologi untuk mencari kawan bermain futsal..hehe

Nota Ringkas : Seronok ke 'ending' Adamaya tu? ;p

{ 14 comments.. read them below or add one }

Sally Sally 13 May, 2010
ooooooiiiiii akak suka ending Adamaya tu ..kalau x caya ..tgk n3 akak..hehe..

oooooiiiiii...akak lg suka nengok ayam organik bakar tu Naman oit....kecur air liur d buatnya..
tengku_fir21 tengku_fir21 13 May, 2010
huk3..cerita pakah itu?
n@m@n n@m@n 13 May, 2010
@Sally

nanti saya buat drama Ayam Maya..ok?hehe
n@m@n n@m@n 13 May, 2010
@tengku_fir21

Cerita sang kancil dan kura-kura..hehe..

Ntahla, popular citer tu ;)
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie 13 May, 2010
tgk citer adamaya tu..masa first2 episod..lama2 tertinggal coz tuntutan keje punya pasal...kalau sempat tgk pun tgk gitu2 jer..

tapi yg bestnya tu suami mithali turun dapur bakar ayam tu....marvelous..
n@m@n n@m@n 13 May, 2010
@Damia Aleesya

takpe, gaji masyuk gitu..hehe

sekali sekala jadi chef ;)
Kapten Kapten 13 May, 2010
aku pun tak tgk adamaya
eh main ler badminton
kan tgh hangat skang neh
bulan depan main bola lak
hehe


Latest:Jus Kopi, Power Sekali !!!
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A 13 May, 2010
fuyooooo ada rupa chef doh tu wpun xnapok muka hahahha...tgk ko gambar tu, sudah ada speedlite ekkkkkk caya lah bro! sudah maju bertapak² ni =)

huhuhu ai x follow la cito tuh..ado kelas tep kul 6.30pm..wpun loni start cuti doh, x sedap nk start tgk cito hop dkt ending doh heheh
a kl citizen a kl citizen 13 May, 2010
ajak darwisy main futsal
n@m@n n@m@n 13 May, 2010
@Kapten

badminton itu mesti tengok..nak bagi jantung berdegup pantas..hehe
n@m@n n@m@n 13 May, 2010
@E.L.I.Z.A

built in jah kak eli..hehe..xbeli lagi speedlite

takpo..bulih download jah kat TV3 ;)
n@m@n n@m@n 13 May, 2010
@a kl citizen

kena cari kasut dulu kat Darwisy..hehe
sonata anak kancil sonata anak kancil 13 May, 2010
dah nak habis baru tengok! tapi memberi contoh yang tak baik...jika sudah jadi milik orang jangan lah nak meminta2 kasih lagi...bina lah keluarga sendiri.......terlalu taksub cinta jadi begitu & akhirnya padah pada diri sendiri...
n@m@n n@m@n 13 May, 2010
@sonata anak kancil

kalau sudah takdirnya begitu, terima je la kan?;)

konflik cerita untuk menarik penonton kot..hehe