Uncle John Always Says ' Practice Makes Perfect'

Salam..

Semalam diadakan sambutan Hari Guru peringkat sekolah. Dan untuk tahun ketiga chekgu di sini, baru tahun ni Hari Guru disambut penuh, maknanya dari pagi sampai ke tengahari. Biasanya Hari Guru disambut serentak dengan hari kecemerlangan pelajar.

Dan seperti tahun-tahun sudah, chekgu menjadi 'artis' syok sendiri sekejap..hoho. Tak sempat nak praktis disebabkan kesuntukan masa. Main bantai je la gitar tu. Plucking entah apa-apa. Sadisnya bila tengok video ni balik, gitar tenggelam terus. Baik tak payah main gitar pun kan?

Dan sebelum buat persembahan bagitau dulu kat semua

' Chekgu dah lama tak main gitar ni.Jadi kalau tak sedap ke, pitching ke laut ke, buat-buat sedap la ye. Boleh tak????????'

'Boleh!!!!!!!' disambut dengan sorakan..haha

lagu yang dibawa
  • Kantoi -Zee Avi ( memang kantoi dan fail nyanyi lagu ni)
  • Anak -Freddie Aguilar

Sangatlah tak sedap kan? Tulah pentingnya ada latihan ( macam lah kalau berlatih boleh jadi sedap..haha). Artis pun kena berlatih uolssss( uolss gitu).

Ni pulak video-video tahun lepas



Nota Ringkas : Selalu berpesan kat budak-budak, tak buat latihan macam mana nak pandai. ;)
Uncle John Always Says ' Practice Makes Perfect'

{ 16 comments.. read them below or add one }

MRS. K MRS. K 18 May, 2010
cikgu sibuk jaga anak ni camne nak praktis
LIPISLADY LIPISLADY 18 May, 2010
Assalamualaikum cik gu, oklah tu, janji gitar tu berbunyi...
E.L.I.Z.A E.L.I.Z.A 18 May, 2010
fuyooo...terus dapat sorakan dr anak murid..best best...tp mmg gitar tarak dgr la brader..agaknye mic tu kot tak function properly..hmm bakpo x nyayi perabih lagu kantoi tuh? suara ok doh, tp kena keno lepaskan semua lg cewaahhh juri x bertauliah mari nyeppa hahahah
a kl citizen a kl citizen 18 May, 2010
salah p.a. system lah naman....
ok dah tu

nanti datang sekolah akak pulak nyanyi
Damia Aleesya & Damia Ayunie Damia Aleesya & Damia Ayunie 18 May, 2010
Nama pun "HARI GURU" kan...so memang patut ler cikgu2 kena dera buat persembahan...
Raisah @ echah Raisah @ echah 18 May, 2010
selamat hari guru naman.
wes, nk gi photoshoot tak? petang sabtu ni? pagi aku ada workshop fotografi. nak join tak?

pape sms aku; 019 912 2236

ahad pas tu aku balik kelate dah laaa....
tengku_fir21 tengku_fir21 18 May, 2010
erkk..jujur..hahaha tak per usaha lagi tahun depan
n@m@n n@m@n 18 May, 2010
@MRS. K

betul..nak berblog pun tak sempat ;)
n@m@n n@m@n 18 May, 2010
@LIPISLADY

tiba2 teringat lagu BUnyi Gitar P Ramlee..hehe
n@m@n n@m@n 18 May, 2010
@E.L.I.Z.A

xpo..nyeppa secara berhemah..hehe

lagu kantoi tu tahu takat tu jah..haha..saje buat intro
n@m@n n@m@n 18 May, 2010
@a kl citizen

pastikan PA system kat situ ok ye kak..hehe
n@m@n n@m@n 18 May, 2010
@Damia Aleesya

kena tukar hari guru 'didera' lah gitu ;)
n@m@n n@m@n 18 May, 2010
@Raisah @ echah

menarik tuh..nanti aku msg mung
n@m@n n@m@n 18 May, 2010
@tengku_fir21

hehe..kena hentam diri sendiri sebelum dihentam oleh org lain
baincardin baincardin 19 May, 2010
Jom kita tambahkan ilmu tentang 'Baby Development' Yay! ^_^
Yours truly Yours truly 22 May, 2010
salam cikgu, okey la tu, dah macam buat mini concert dah tu..