Download Cadbury Eyesbrows Mp3(Angkat Kening)

on Saturday, July 17, 2010

Salam.

Iklan angkat kening oleh Cadbury ni nampaknya agak popular sekarang. Ada yang menyampah sampai cakap dah tak nak makan coklat Cadbury sebab iklan macam bodoh ni. Tetapi ada yang suka kerana iklan tu sangat kelakar. Pendapat masing² la kan? Benda subjektif.

Darwisy pun terkena penangan iklan Cadbury Eyesbrow ni..hoho. Dia dah cam muzik iklan tu. Pantang dengar je mesti terus tengok. Kalau menangis pun dia akan berhenti. Kalau tengah menyusu pun Darwisy akan berhenti nak tengok..haha. Kalau dia membelakangi TV, dengar je muzik ni terus pusing ke arah TV.



Jom kita tengok apa yang bagus sangat tentang iklan ni.




Kelakar kan? Begitu popularnya iklan ni sampaikan lily Allen pun nak tiru angkat² kening macam tu. Lagi kelakar!! Jom tengok video tersebut




Kalau nak download mp3 Eyebrows Cadbury ni boleh klik link di bawah untuk download. Boleh buat ringtone!




Link di atas tak berfungsi??hehe..Sila cuba yang di bawah pulak.


Masa Darwisy tak boleh bergerak ke sana ke sini lagi, dia boleh tengok TV dengan lama. Kadang² dekat 20 minit duduk statik je tengok TV. Macam ni gayanya dulu.




Tengok gaya kaki Darwisy..hehe..Bagi zoooommm sikit..


haha. Ada gaya tersendiri tu tengok TV.

Sekarang mana nak tengok TV lama². Asyik nak ke sana ke sini mencuba skill askarnya itu.


Nota Ringkas : Mesti Ziana Zain tercabar dengan kebolehan budak Mat Saleh dua orang tu kan?


Entri sebelum ini

Ranking: 5
 
© Hidup Ini Suatu Pembelajaran All Rights Reserved