Jangan Baca Entri Ini di Malam Jumaat!

Salam..

Hari tu pergi ke satu majlis BBQ di rumah kawan. Kebetulan pulak malam Jumaat. Teringat cerita Do Re Mi tuu..

“Malam ni malam apa ha?”

“Nanti dulu, Monday, Tuesday, patulu patunday, malam Jumaat.....”

“Hantuuu...”

Masa BBQ tu, nak juga cuba mengambil gambar di sebelah malam. Nak cari setting apa yang sesuai untuk kamera besar tu.

Snap sana..Blur..Snap sini..Blur jugak..

Dipendekkan cerita, balik² tu cuba lah tengok gambar² yang diambil tu.Terperanjat bila tengok gambar kat bawah ni. Bila diamati betul² nampak satu objek (yang dibulatkan) yang agak menyeramkan. Sesuatu objek putih kelihatan macam sedang berterbangan.Terus seram sejuk rasanya. Kalau nak lagi jelas sila klik gambar untuk besarkan.

AMARAN!!! TOLONG JANGAN KLIK SEKIRANYA ANDA KESEORANGAN, LEMAH SEMANGAT ATAU ADA SAKIT JANTUNG!












Gambar dari sini

{ 30 comments.. read them below or add one }

ckLah ckLah 15 July, 2010
Patullu..pattunday...


Yenna dey!



Hi..hi...



Amma!
cikgu isza cikgu isza 15 July, 2010
memang tak berani nak klik sebab berbadan dua..
Hapiz Rahman Hapiz Rahman 15 July, 2010
hahaha.. aku kilk tapi da biasa trik camni.. sudah biasa.. (aku pejam mata masa klik.. hahaP)
a kl citizen a kl citizen 15 July, 2010
pandai naman buat gempak ye...!
tak pe ada ubi ada batas... hahaha

hantu keluar malam jumaat je ya?

terbaru dari saya : cinta yang ini pasti tidak berbalas
Mr PenyuBiru Mr PenyuBiru 16 July, 2010
adeh! seram lah plak.dah lah tgh duk sorang² ni.huhu
ayaa alyy ayaa alyy 16 July, 2010
dah tgk. sila bg hantu tuh pakai colgate yea. gg dia sgtt kuning. hehe :P
ayaa alyy ayaa alyy 16 July, 2010
dah tgk dh. suh hantu tuh guna colgate sbb gigi dia kuning sgtt. hehe
ahmad humairi ahmad humairi 16 July, 2010
tidaklah menyeramkan sangat...sebab aku klik dah siang jumaat!

...aku pinjam header ko...xpe yea..
soffya cik bulan soffya cik bulan 16 July, 2010
mmg tk klik sbb rs takut..hakhak
n@m@n n@m@n 16 July, 2010
@ckLah

appaaaaa!!!! padayappa!!
n@m@n n@m@n 16 July, 2010
@cikgu isza

baguslah..jaga kandungan ye cikgu ;)
n@m@n n@m@n 16 July, 2010
@Hapiz Rahman

macam pompuan weh main tutup mata ni..hehe
n@m@n n@m@n 16 July, 2010
@a kl citizen

ada lori ada bas..hehe

entahla..hanya Tuhan yang tahu ;)
n@m@n n@m@n 16 July, 2010
@Mr PenyuBiru

ajaklah penyu tu teman..huahua
n@m@n n@m@n 16 July, 2010
@velasrizal

jangan klik! nanti kencing malam..hoho
n@m@n n@m@n 16 July, 2010
@ayaa alyy

hantu tu banyak sangat hisap rokok..hehe
n@m@n n@m@n 16 July, 2010
@soffya cik bulan

haha..nanti ajak kawan ramai² baru klik ye!
akuzle akuzle 17 July, 2010
oloss... serammlaa sgtnyerrr....
abangfaizul abangfaizul 17 July, 2010
duyai... ade lori ade bas, cikgu... aduhhh sakit pundi kencing sebab terkejut ni
encHIx laNDax encHIx laNDax 22 July, 2010
nagngahngah!!seb bek aku ttp idong,x nmpak antu x gosok GG tu.,..huhuhu
Black_roses92 Black_roses92 20 August, 2010
haha..kedegilan.. ni malam jumaat, sy klik..n makk oii!! agk terkejut.. *da la ngadap lappy macm nak makan..skali..tuh dia! ;D* haha..mjur xskt jntung..
n@m@n n@m@n 22 April, 2011
@akuzle

jangan sampai tak tdo sudah..heeh
Zie Fauzi Zie Fauzi 01 March, 2012
hantu gigi kuning..larikkkkk....!!!! :)
kamil salleh kamil salleh 10 May, 2013
Ingatkan apa tadi...rupanya hantu....kuninglah giginya....rasa geram nak bawak dia jumpa doktor gigi.