Salam..

Hari tu pergi ke satu majlis BBQ di rumah kawan. Kebetulan pulak malam Jumaat. Teringat cerita Do Re Mi tuu..

“Malam ni malam apa ha?”

“Nanti dulu, Monday, Tuesday, patulu patunday, malam Jumaat.....”

“Hantuuu...”

Masa BBQ tu, nak juga cuba mengambil gambar di sebelah malam. Nak cari setting apa yang sesuai untuk kamera besar tu.

Snap sana..Blur..Snap sini..Blur jugak..

Dipendekkan cerita, balik² tu cuba lah tengok gambar² yang diambil tu.Terperanjat bila tengok gambar kat bawah ni. Bila diamati betul² nampak satu objek (yang dibulatkan) yang agak menyeramkan. Sesuatu objek putih kelihatan macam sedang berterbangan.Terus seram sejuk rasanya. Kalau nak lagi jelas sila klik gambar untuk besarkan.

AMARAN!!! TOLONG JANGAN KLIK SEKIRANYA ANDA KESEORANGAN, LEMAH SEMANGAT ATAU ADA SAKIT JANTUNG!












Gambar dari sini

30 Comments

  1. Patullu..pattunday...


    Yenna dey!



    Hi..hi...



    Amma!

    ReplyDelete
  2. memang tak berani nak klik sebab berbadan dua..

    ReplyDelete
  3. hahaha.. aku kilk tapi da biasa trik camni.. sudah biasa.. (aku pejam mata masa klik.. hahaP)

    ReplyDelete
  4. pandai naman buat gempak ye...!
    tak pe ada ubi ada batas... hahaha

    hantu keluar malam jumaat je ya?

    terbaru dari saya : cinta yang ini pasti tidak berbalas

    ReplyDelete
  5. adeh! seram lah plak.dah lah tgh duk sorang² ni.huhu

    ReplyDelete
  6. dah tgk. sila bg hantu tuh pakai colgate yea. gg dia sgtt kuning. hehe :P

    ReplyDelete
  7. dah tgk dh. suh hantu tuh guna colgate sbb gigi dia kuning sgtt. hehe

    ReplyDelete
  8. tidaklah menyeramkan sangat...sebab aku klik dah siang jumaat!

    ...aku pinjam header ko...xpe yea..

    ReplyDelete
  9. mmg tk klik sbb rs takut..hakhak

    ReplyDelete
  10. @ckLah

    appaaaaa!!!! padayappa!!

    ReplyDelete
  11. @cikgu isza

    baguslah..jaga kandungan ye cikgu ;)

    ReplyDelete
  12. @Hapiz Rahman

    macam pompuan weh main tutup mata ni..hehe

    ReplyDelete
  13. @a kl citizen

    ada lori ada bas..hehe

    entahla..hanya Tuhan yang tahu ;)

    ReplyDelete
  14. @Mr PenyuBiru

    ajaklah penyu tu teman..huahua

    ReplyDelete
  15. @velasrizal

    jangan klik! nanti kencing malam..hoho

    ReplyDelete
  16. @ayaa alyy

    hantu tu banyak sangat hisap rokok..hehe

    ReplyDelete
  17. @soffya cik bulan

    haha..nanti ajak kawan ramai² baru klik ye!

    ReplyDelete
  18. oloss... serammlaa sgtnyerrr....

    ReplyDelete
  19. duyai... ade lori ade bas, cikgu... aduhhh sakit pundi kencing sebab terkejut ni

    ReplyDelete
  20. nagngahngah!!seb bek aku ttp idong,x nmpak antu x gosok GG tu.,..huhuhu

    ReplyDelete
  21. haha..kedegilan.. ni malam jumaat, sy klik..n makk oii!! agk terkejut.. *da la ngadap lappy macm nak makan..skali..tuh dia! ;D* haha..mjur xskt jntung..

    ReplyDelete
  22. @akuzle

    jangan sampai tak tdo sudah..heeh

    ReplyDelete
  23. hantu gigi kuning..larikkkkk....!!!! :)

    ReplyDelete
  24. Ingatkan apa tadi...rupanya hantu....kuninglah giginya....rasa geram nak bawak dia jumpa doktor gigi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post