Maaf kepada peminat Noh hujan!

kredit to corbis.com

Salam pagi hari minggu (tapi esok sekolah ganti.uwaaa!)

Terimalah cover lagu Hujan versi meleleh daripada seorang cikgu yang sampai sekarang main gitar di tahap 'beginner'..hoho

Maaf kepada Rangers, kerana merosakkan lagu ini. Awak Busuk!Dulu masa mula² dengar lagu Hujan ni, keliru dengan vokalis kumpulan Padi, ada iras² suara depa. Stail nyanyi suara ala² malas..keh..keh..





Kod Gitar dan Lirik Lagu Pagi Yang Gelap Oleh Hujan

D
Lebih tua dari ku
Dmaj7
Harap sabar menunggu
D7 G
Kepulangan mu ku tunggu
D
Bukan maksud ku mendiam
Dmaj7
Tiada niat menyimpan dendam
D7 G
Hakikatnya rindu yang mendalam
Gm C D
Jalan inikan membantu
Gm C D
Hari esok siapa yg tahu
Bm E
Kata ibu dengar sahaja
G A
Cerita hanya kita berdua
Em A
Pagi yg gelap kini sudah terang
D D7
Aku adik mu dan engkau abang
Em F#m Bm
Ku amat merindui kan mu
Em A
Pagi yg gelap kini sudah terang
D D7
Aku adik mu dan engkau abang
Em F#m Bm
Ingin ku ulang kemasa dulu
D Dmaj7
Tak akan putus hubungan kita
D7 G
Tarik nafas lega kerna aku tak apa apa
Gm C D
Jalan inikan membantu
Gm C D
Hari esok siapa yg tahu
Bm E
Kata ibu dengar sahaja
G A
Cerita hanya kita berdua

*Ulang chorus

Nota Ringkas : Tiap² malam je panas musim sekarang ni. Kena pasang aircond ke?

{ 14 comments.. read them below or add one }

cikgu isza cikgu isza 21 August, 2010
noh yang tak mahu minta maaf pada peminatnya...
huhuhu
PembunuhSenyap PembunuhSenyap 21 August, 2010
cikgu..xdapat tengok...de link lain x?
de masuk youtube ke?
Zairie Husin Zairie Husin 21 August, 2010
setuju ngan cikgu isza.. noh yg xmau mntk maaf.. hhuuhuhu

my recent post:
peninggalan nabi s.a.w
sonata anak kancil sonata anak kancil 21 August, 2010
sini pun mendung selalu....alam sekitar turut bersedih dengan perpindahan diri ini...keh3x
Sudir Suichi Sudir Suichi 21 August, 2010
NOh Hujan tetap terbaek ye tuan-tuan~~~

btw cekgu~~~ smart!! smart!!!
imanshah imanshah 21 August, 2010
doakanlah noah..haha eh suara kau sedap ke man??
n@m@n n@m@n 21 August, 2010
@Sudir Suichi

tapi album baru hari tu tak berapa best la..hehe
Ena Ena 21 August, 2010
salam..

sedap juga asuara cikgu yeh!.. :D
ciK LyndaWawa igUana ciK LyndaWawa igUana 22 August, 2010
cikgu suke main gitar ye?
best2....=)