Metered² dari Buffered² Yang Tidak Membakar Semangat

Salam...

Jari jemari ini tiba² gagah dan rajin untuk menari-nari di atas papan kekunci laptop bernama Hitam Manis ini. Ceh..Tiba-tiba bermetamora bak sasterawan negara..hehe

Huhu. Sebab rayakah? Sebab lemak² hampir tepu di badankah? Atau blogging sudah tidak menarik ?

Entahla.

Tiba² terasa malas menaip-naip menulis entri baru..hoho.


Terlalu jauh untuk mengikut jejak bloggers² dengan 80 entri sehari..hehe. Berdasarkan gambar di atas, nak capai sebulan 30 entri pun jauh lagi..haha.

Buffered? Tak jadi motivasikah?

Kalau rajin kiralah berapa yang dah jadi metered tu..hehe.

koleksi 4 bulan

Nak buat macam mana, kehidupan offline juga perlu dititik beratkan, kan..kan..kan?

Nasib baik keywords² dapat mengekalkan lebih kurang 70-100 uv sehari walaupun tiada entri, adalah jugak graf di analisis nuffnang tu.


Nota Ringkas : Cari mood..cari mood..cari mood..Siapa curi mood ni.???Pulangkan!!! (dengan suara pontianak harum sundal malam)

sekian entri dalam masa 15minit..haha

0 comment... add one now