Kod Gitar-OST Lagenda Budak Setan Bila Cinta -Gio-->>>Senang tapi susah

Salam..

Masa menaip ni jam dah pukul 12 lebih. Lenguh² main futsal 2 jam masih ada lagi..hehe..

sempat lagi mama Darwisy ni ye. Duk dalam bilik dengan Darwisy dah tu.

ya..esok dah mula cuti raya..Happy Deepavali ;). Dah lebih pukul 12 tapi tak masuk tidur lagi, gara² hobi lama datang balik. Keluarkan gitar, tengok debu sekeliling beg penuh..hoho. Dan lagu yang menjadi pilihan adalah Bila Cinta,OST Lagenda Budak Setan Gio

Tengok² kod sangatlah senang. Tapi sebab tak berapa reti plucking dan feeling (jiwangnya), jadilah susah. keh..keh..keh. Sempat juga rakam dengan bateri kamera ngam² habis dengan sekali rekod..haha.


tak sempat masuk chorus pun..haha..cuba lagi next time ;). Sumbang sikit je kan..kan..kan (sila setuju secara paksa rela)

Kod Gitar OST Lagenda Budak Setan Male Version-Gio

Intro: Am E (3X)

Am
Bila cinta kini
Dm
Tak lagi bermakna
G
Yang ku rasa kini
C
Hanyalah nestapa
F E Am
Di tinggalkan cinta masa lalu

Am
Dulu kau tawarkan
Dm
Manisnya janjimu
G
Dan ku sambut itu
C
Dengan segenap hatiku
F E
Bila engkau pergi
Am
Tinggalkan ku

Chorus:

Dm
Hilangnya cintamu
G C
Menusuk hatiku
F Dm
Hingga ku memilih
E Am
Cinta yang fana

Dm
Perginya dirimu
G C
Merobek jantungku
F Dm
Hingga ku terjatuh
E Am
Dalam harapan

Dm
Hilangnya cintamu
G C
Menusuk hatiku
F Dm
Hingga ku terjatuh
E AM
Dalam harapan

kredit kepada Dr Zek

0 comment... add one now