Cuci Gambar Passport Murah, 30 Keping dengan Harga RM15 sahaja

 Cuci Gambar Passport Online


Saya dengan ini berbesar hati dan murah hatinya nak menyediakan khidmat mencuci gambar passport berharga RM15 dengan bilangan 30 keping termasuk kos pos.

Diulangi..30 keping dengan harga RM15 termasuk pos.

CIRI-CIRI KERTAS YANG DIGUNAKAN.

Dicetak di atas kertas glossy ( lebih kurang sama macam cuci kat kedai, cuma ketebalan dan kekilatannya kurang sedikit )

Kalau kat kedai, walaupun dengan kualiti yang paling tinggi sekalipun, anda nak bagi kepada orang jugak kan gambar tu. Lagipun tak silap saya kat kedai lebih kurang RM2 sekeping, jauh bezanya kan?

saya compare dengan saiz gambar passport mama Darwisy yang dicuci di kedai


ni pulak contoh gambar passport customer, tuan punya http://naz3yra.blogspot.com/ yang dah siap dicuci dan dipotong


dibungkus dengan plastik sebelum dimasukkan dalam sampul pos ekspress

Anda rasa berbaloi?

Sila emelkan softcopy gambar passport ke naman807@gmail.com dengan tajuk Cuci Gambar Passport. Pembayaran boleh dibuat melalui akaun Maybank atau CIMB. No akaun bank akan diberi melalui emel.

Boleh juga whatsapp 018 9559 808, cuma mungkin lambat respon sedikit.

Alhamdulillah, ramai yang dah cuba servis cuci gambar passport murah ni dan berpuas hati.


Nota Ringkas : Saya untung, anda jimat. Situasi menang-menang.

0 comment... add one now