Hadiah Daripada Isteri

بِسْمِ اللهِالرَّحْمنِ الرَّحِيْمِ


Bukan jam tangan mahupun minyak wangi boss..hehe.. Yang saya dapat adalah .






































Taraaaaaa!!!


Mama Darwisy kesian kat saya sebab dia dah tengok filem ni kat wayang. Pastu duk cerita bestnya cerita ni.bestnya..Saya hanya ermm..erm..erm..hehe.

Jadi baru² ni masa mama Darwisy ke Alamanda, sempat dia belikan saya DVD Merong Mahawangsa ni. Petang haritu jugak terus tengok. Dan memang betul, cerita ini memang sangat menarik.

Tak kisahlah walaupun berbulan selepas memasuki wayang baru saya tengok filem Hikayat Merong Mahawangsa ini, kerana saya bukanlah seorang peminat tegar/kaki wayang, begitu juga dengan mama Darwisy..hehe. Dan, daripada langgan Astro First, baik beli DVD original kan? Boleh tengok beratus² kali.

0 comment... add one now