(video)-Darwisy Mintak Zoess/Zozes

Pagi tadi mama darwisy dah bercerita tentang Darwisy dan zozes. Dulu Darwisy sebut zozes, sekarang jadi zoes pulak. Apakah zoes itu?? Jom kita tengok dulu video Darwisy beria-ia suruh bukak pintu nak ambil zoes.


Seksinya Darwisy pakai cloth diaper je..hehe. Tangan pulak bertampal sebab luka. Biasalah anak jantan kan?

Sekarang ni dah tak boleh buka dah pintu bilik kedua tu. Pantang buka je dia nak masuk ambil zoes.Jom kita tengok apa Darwisy nak buat dengan zoes tu.

rajinnya.

Kalau nak tahu apa sebenarnya maksud zoes/zozes tu, sila klik sini.

0 comment... add one now