SurgaMu ( Cover oleh cikgu naman di kala muda remaja)

Tengah godek² akaun youtube sendiri tiba² terdetik nak dengar lagu yang dah lama tak dengar. Tajuknya surgaMu oleh band ungu dari Indonesia. Boleh ya pak?

Dan video ni direkod lebih kurang 4 tahun yang lalu, di zaman baju bundle menjadi kegilaan (baju dalam video ni pun bundle..hehe). Pada masa tu, kadang² masa lapang diisi dengan merekod nyanyian sendiri lepas tu syok sendiri macam bagus..haha. Sekarang hobi itu dah ditinggalkan, jari jemari pun sudah keras gitu.Kerja lain banyak lagi yang perlu diutamakan sekarang ;p


Kod Gitar Surgamu (ungu)

Intro : Am Em F C Dm G C

Am Em
Segala yang ada dalam hidupku

F C
Kusadari semua milikMu

Dm G C
Ku hanya hambaMu yang berlumur dosa

**

Am Em
Tunjukkan aku jalan lurusMu

F C
Untuk menggapai SurgaMu

Dm G C
Terangiku dalam setiap langkah hidupku

Bridge :

F Em
Karena… Kutahu…

F G
Hanya Engkau… Tuhanku…

Reff :

Am Em
Allahu Akhbar

F C
Allah Maha Besar

Dm G C
Ku memujaMu di setiap waktu

Am Em
Hanyalah padaMu

F C
Tempatku berteduh

Dm G C
Memohon ridho dan ampunanMu
SurgaMu ( Cover oleh cikgu naman di kala muda remaja)

0 comment... add one now