Tips Berkebun Yang Dapat Menjimatkan Tenaga

Walaupun saya tinggal di tingkat 7, saya masih mampu usahakan tanaman kebun yang tak sampai pun sekangkang kera tu, mungkin kalau sekangkang anak kera yang baru lahir bolehlah kot. ;p

Ni gigih pindah pokok ke pasu yang lagi besar.



haa..barulah selesa kan cik daun lidah jin (betul ke nama dia ni??)

pokok cabai yang tinggal kenangan..Dah mati dah.

kalau nak masak kari petik je..kalau terasa nak ulam cicah budu, ulam raja ni sedia dipetik..hoho

tanam sikit-sikit sudah

Rupanya ada cara yang sangat senang untuk berkebun. Hari tu sempatlah ambil nota sikit. Kalu berminat sila klik gambar di bawah untuk besarkan dan baca.. Kalau tak jelas boleh tanya saya ok. ;)


Semoga mendapat manfaat. ;)

0 comment... add one now