Contest Gadjet Impian Denaihati

Fuh. Contest Gadjet Impian yang sangat menarik daripada Denaihati yang memang dikenali dengan Hidup Untuk Memberi. Nasib baik sempat buat entri, terlambat tahu tentang contest ni, bila dah tahu pening nak letak syarat ketiga tu sebab blog ni macam ada masalah dengan coding je..aishh.

Saya ingin sertai contest Gadjet impian ini, dan gadjet pilihan saya adalah...

iphone 4

Hehe.. Walaupun macam ketinggalan tapi saya lebih suka yang ni. Tak kisahlah tak up to date pun, nak ikut teknologi sempuuuuttlah.


0 comment... add one now