Gadjet Impian Yang Diimpikan

Nak buat ke tak nak buat ke tak. Berbelah bahagi rasanya nak teruskan tugasan bila tengok saingan daripada mereka yang hebat² ni..hehe. Apa salahnya cuba kan? Dah denaihati.com bagi peluang nak menang, walaupun susah nak menang, saya nak memeriahkan contest gadjet impian ini dan membina networking baru melalui denaihati.com.

Selepas membuat beberapa survey, akhirnya terpaut hati pada gadjet Blackberry Bold 9900. Jadi adalah menjadi impian saya untuk memiliki smartphone ini. Walaupun mungkin tak tercapai, impian tetap impian..hehe. Nak beli buat masa sekarang ni umpama mimpi lah, sebab banyak komitmen lain yang perlu didahulukan. Lebih-lebih lagi harga rumah makin melampau-lampau, harga ayam tak menentu dan pasaran saham ditutup bercampur-campur..Eh apa kaitan?


Boleh baca ciri² menariknya di sini, tak perlulah kot saya copy paste kat sini..hehe.


p/s ; sudi²kanlah like,google + dan tweet..;)

JOM JAWAB SURVEY APAKAH GAJET IMPIAN ANDA?



KOMEN BANYAK² DAN MENANG Personal Kalendar 2012 Kalis Air + 5 keping Gambar Saiz A4. Cara²nya di SINI.


0 comment... add one now