Taktik Jahat Yang Terkantoi


Cikgu ajar dia tidur, tak pun ponteng. Kalau cikgu marah dicaci balik cikgu sama ada depan², belakang atau dalam tandas dalam bentuk tulisan. Bila nak exam mula gelabah sebab dah tahu nanti exam mesti tak boleh jawab.

Bila macam tu dalam kepala mesti memikirkan taktik² untuk membolehkan dia jawab soalan exam nanti. Salah satunya ;


Diambilnya buku budak perempuan diletakkan dalam tandas di bawah mangkuk tandas. Fuh.Habis buku yang kemas dijaga itu terkena air² dalam tandas. Yaks!! Kesian tuan punya buku tu. Kesian juga tangan cikgu yang suci itu terpaksa memegang buku yang dibasahi air jamban..eee.

Ini salah satu kes penipuan yang sangat popular di sekolah. Anda pernah buat? Atau ada taktik lain? hehe

3 comments.. read them below or add one

Sobri Mansor Sobri Mansor 27 September, 2012
Ni taktik lama nih. Heheheh
namia cinta namia cinta 28 September, 2012
tulis jawapan dkt tapak tangan atau lekat jawapan dkt kain sekolah... Xpun letak jawapan bwh meja...
eszairy eszairy 03 October, 2012
Biasa laa.budak nakal.tp yang aku tahu budak laki zaman aku selit dekat stoking nota kecik.hahaha.