Darwisy Suka Beraksi Depan Kamera

Dah lama tak cerita kisah anak² ni..hehe. Semasa tengah belek² gambar raya tahun ni nak tergelak tengok muka Darwisy posing ala-ala model tapi tanpa perasaan. Nak buat macam mana kena paksa posing untuk diambil gambar.

Amacam? Boleh jadi model?



Dari kecil lagi senang je nak ambil gambar Darwisy. Memang sangat mesra kamera. Tala sahaja kamera, Darwisy akan beri pose yang menarik.

Antara aksi² depan kamera dari Darwisy :



Periuk pun boleh dijadikan props

Musim Euro

Banyak lagi aksi-aksi Darwisy di bawah di entri berlabel Darwisy.

Si adik , Danish pula agak susah nak diambil gambarnya. Tapi sekarang dah pandai tengok kamera dan senyum walaupun tak setanding Darwisy.


Danish dah pandai senyum depan kamera

Danish dan Adelia


Bulan 10 ni genaplah 4 tahun umur Darwisy. In shaa Allah tahun depan boleh hantar tadika(tapi tak survey-survey lagi).

Posing istimewa hari raya

P/S : Anak² adalah anugerah tak terhingga dariNya.

0 comment... add one now