Contest SEO Eridy


Contest SEO sudah kembali. Dan saya tak mahu lepaskan mencuba dalam contest anjuran blogger Eridy yang memfokuskan kata kunci contest seo eridy dalam pertandingan ini. Hadiah-hadiah bagi contest SEO penghujung tahun ni merupakan :

Tempat pertama : RM200 x 1
Tempat kedua    : RM 100 x 1
Tempat ketiga    : RM 80 x 1
Saguhati              : RM 20 x 6


contest seo eridy,seo,
Contest SEO Eridy dan hadiah-hadiah

Jadi jumlah keseluruhan bagi contest SEO anjuran blogger Eridy ini berjumlah RM500 kesemuanya. Banyak kan? Kalau banyak cuba lah. Di samping nak menang, boleh belajar teknik SEO jugak ni, bak kata pepatah 'Sambil Menyelam Sambil Minum Air'. Seperti yang saya katakan dalam entri tips belajar seo, masuk contest SEO ni membantu kita memahami seo sedikit sebanyak tak kiralah anda pengguna blogpsot mahupun wordpress.

Syarat-syarat contest seo ini juga sangat ringkas, barangkali tuan penganjur tak nak menyusahkan para peserta. Baik hati sungguh tuan penganjur iaitu blogger Eridy ni..hehe. Mesti ramai yang akan masuk contest ini disebabkan syarat dia yang senang sahaja tu.

Antara sebab saya menyertai cabaran contest seo eridy ini adalah untuk menguji seo blog ini yang nampaknya tiba-tiba merudum. Jumlah trafik organik yang merupakan sumber trafik terbesar sebelum ini banyak yang hilang. Sekarang dalam proses merawat, harap² jumpalah penyelesaiannya. Sesiapa yang nak sertai Contest Seo Eridy ini bolehla terjah ke entri http://eridy.com/update-contest-seo-eridy/.