EPHYRA PILIHANKU PHASE 2 - Cabaran 30 hari bersama Ephyra


Apakah EPHYRA?

EPHYRA adalah lebih daripada kolagen biasa, sangat berkesan untuk memutihkan , menganjalkan dan melembapkan kulit. Selain itu, ia dapat memulihkan kesihatan dalaman. Iadirumuskan dari kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dengan 8 antioksida yang kuat iaitu Acai Beri, Gam Akasia, L-glutathione, Astaxanthin, Acerolla Ceri, Serbuk Tomato, Ekstrak Bunga Marigold dan Superberry.

Kandungan Ephyra




EPHYRA dirumus khas untuk kecantikan dan kesihatan yang bermula dari dalam. Ia mengandungi kolagen ikan laut dalam yang dihidrolisis secara semulajadi,yang sangat membantu kuasa penyerapan ke dalam kulit lebih pantas dan effektif untuk kesan yang lebih optimum. Digabung dengan 8 agen antioksida yang berkesan untuk melindungi dan memperbaharui, memberikan apa yang diperlukan oleh kulit anda,Lindungi kulit anda dari masalah kulit dan penuaan, seterusnya serlahkan keserian dan kesihatan dalaman dan luaran. Hasilnya – kulit lebih bersih,lebih berseri, lebih halus dan lebih muda!

EPHYRA SESUAI UNTUK
  • Lelaki dan wanita, kanak-kanak (4 tahun keatas)
  • Ibu menyusu dan hamil (6 bulankeatas)
  • Mereka yang pentingkan kecantikan, kesihatan luar dan dalam

Mereka yang mempunyai masalah-masalah berikut :
  • Kulit berjerawat
  • Kulit Berjeragat dan Berparut
  • Eczema / Penyakit Kulit
  • Gastrik / Masalah Usus
  • Menurunkan Kolestrol
  • Stress / Kemurungan / Ceria
  • Sembelit / Cirit-Birit / Buasir
  • Asthma / Lelah / Penat / Semput
  • Gout / Arthritis Sendi
  • Menopause
  • Ketidakseimbangan Hormon
  • Alergi Makanan Laut
  • Resdung
  • Penyakit Gusi / Demam
  • Masalah Tidur / Kelesuan
  • Jangkitan Pundi Kencing
  • Masalah Buah Pinggang
  • Kanser / PertumbuhanTumor
  • Sakit Sendi & Sengal Badan
  • Jantung / Saluran Darah
  • Migraine / Sakit Kepala
  • Strok / Parkinson
  • Penyakit Alzheimer (Nyanyuk)
  • Masalah Senggugut / PMS
  • Jangkitan Virus / Bakteria
  • Darah Tinggi
  • Masalah Saraf
  • Kencing Manis
  • Thyroid

Sebulan Mengamalkan Ephyra

Saya mulakan pengambilan minuman Epyra ni pada malam 8/3/2014, iaitu pada hari berlangsungnya acara gilang gemilang Sepetang Bersama Blogger dan Yeos 2014 dengan Ephyra adalah salah satu penaja bagi acara tersebut. Terima kasih kepada pihak ephyra kerana kami suami isteri mendapat seorang sekotak ephyra 30 paket yang berharga RM197 satu.



Setiap Hari Sepaket Ephyra
Bermula pada hari itu saya amalkan sepaket ephyra setiap malam. Mudah sahaja menyediakan ephyra.


Nota : Anda boleh ambil EPHYRA pada waktu pagi sebelum sarapan pagi atau pada waktu malam sebelum tidur.

Dos pagi: penyerapan maksimum ketika perut kosong sebelum makan.
Dos Malam: membaiki dan memulihkan sel-sel badan semasa tidur.

Rasa Ephyra Yang Sedap

Mula-mula nak minum tu duk teragak-teragak juga lah macam mana rasanya. Tengok banyak ramuan yang dicampurkan, jadi disangkakan mesti Ephyra mempunyai rasa yang agak pelik. Tetapi bila diminum buat kali pertama, rasanya sungguh sedap dan menyegarkan. Macam minum jus buah. Sungguh enak dibancuh menggunakan air sejuk.


Kesan Positif Penggunaan Ephyra


1. Baik Untuk Sistem Penghadaman

Saya dapat rasakan selepas pengambilan minuman Ephyra beberapa hari, ada perubahan melibatkan sistem pencernaan saya. Kadar kekerapan 'membuang' bertambah kepada 2-3 kali sehari.

Kandungan buah acai dan gam akasia yang kaya dengan serat nampaknya betul-betul efektif membantu menjaga sistem penghadaman.


2. Menurunkan berat badan.

Masa hari pertama saya ada mencatatkan berat badan saya iaitu 76.7 kilogram. Selepas sebulan mengamalkan produk bila ditimbang berat menjadi lingkungan 76 sahaja.


Saya tidak mengamalkan diet yang khusus, makan macam biasa sahaja. Kadang-kadang dalam sehari tu makan banyak juga..hehe. Jadi penurunan walaupun lebih kurang 700gram pun sudah sangat-sangat ok!

3. Penggelupasan di ibu jari kaki berkurang dan hujung tumit makin lembut

Dari dulu lagi saya perasan kulit tapak kaki saya selalu menggelupas terutamanya bahagian ibu kaki. Begitu juga dengan tumit kaki yang mengalami kulit merekah. Rasanya mungkin alah kepada simen. Setelah sebulan menggunakan Ephyra didapati ada perubahan.


Gambar tumit kaki sebelum penggunaan lupa pula nak ambil, jadi tak adalah gambar perbandingannya.

Itu adalah serba sedikit testimonial dari saya sepanjang sebulan menggunakan ephyra. Kalau nak baca lebih banyak testimonial boleh ke :


Di mana nak cari Ephyra murah?


Mungkin ramai yang tercari cari promosi Ephyra pada harga yang murah. Anda boleh dapatkan dengan pengedar sah di Putrajaya. Boleh COD ataupun free postage ke seluruh semenanjung Malaysia. Untuk yang berminat, kami akan hubungi anda, tinggalkan no phone anda dalam borang di bawah. Jangan risau nombor phone anda selamat dengan kami.


Powered byEMF Free Form Builder